Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

hresting skrev:Så har jeg været 6 timer på værksted idag. jeg skulle jo bare ha skiftet mit remhjul til den vvt føler og den skulle også skiftes. Men da de fik låget af den så var min tandrem sku ved og køre udover remhjulet. den har flosset hele tandremmen og har efterlagt en masse sort gummiesnuller. remstrammen kunne ikke bevæge sig som den skulle, ja den sad sku fast. så meget af mit hakkeri ligger i det problem. så der er ny tandrem og remstrammer og medløber og vandpumpe og remhjul og så den berømte vvt føler. bare da jeg havde kørt 200 meter kunne jeg mærke en stor forskel på bilen. den hakker ikke og den klapper ikke i motor mer. nu er det kun lidt støj fra koblingspladerne når den står i tomgang. men det må jeg sku leve med. Men selve prisen for nyt remhjul og vvt føler som var skyld i det rasleri løber op i ca 4500kr. men så kommer mit komplette tandremskift med alt til. så ialt 10,000kr. men en super tak til volvo holbæk for finde den fejl. for et andet volvo værksted har haft kigget til min tandrem og de kunne jo ikke se nogen fejl. men det undre mig sku heller ikke da de ikke ligefrem så ud til og kunne lig deres arbejde. Skal lige siges at bilen har gjort det fra jeg fik deni dec 09. og den har kørt 68000km. så nu skal jeg da ikke tænke på at skifte tandrem ved 80000km service

hresting skrev:Men en ting er sikkert. dette her er den første og sidste volvo jeg køber. der har været alt for mange ting med den snart. så bilen ryger snart og jeg går tilbage til min japaner igen.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster