Hey Proff's!
Nu har jeg lige bestilt tid til service hos Anders, Volvo Landskrona, sverige, da jeg kan se herinde at han skulle være god.
Jeg skal have foretaget et 180 tkm service på en V70 2,4 170 hk fra 2006. Tandremmen skal skiftes og Anders siger at vandpumpen sjældent trænger til at blive skiftet på en bil som min! Jeg ved ikke så meget, men synes ofte det ser ud som om at folk vælger også at skifte vandpumpen, når man alligevel har tandremmen af. Hvad er jeres holdning, skal jeg lade Anders vurdere om den skal skiftes, eller skal jeg bare bede om at få den skiftet uanset stand? Det koster ca. 1200 DKK.
Andet emne...
Jeg har besluttet at få den Dinitrol-behandlet da jeg forventer at beholde bilen i familien rigtig mange år endnu. Det bedste tilbud jeg har fået, er hos Dinitrol Frederikssund som med 15% FDM-rabat lander på 3450 kr incl moms osv.! Er det ikke et ok tilbud?
TAK på forhånd!!!
OPFØLGNING:
Jeg har i dag været i Landskrona hos BILDEVE!
V70-eren fik et 180 tkm service med tandremsskift+brændstoffilter. Hele molevitten kostede 9335 SEK, så det var betydeligt billigere end hvad jeg havde fået af tilbud fra den lokale Volvo-dealer. Servicen var rigtig god, og de gik i gang med bilen med det samme. Mekanikeren (Anders Trulsson) gennemgik minutiøst hvad der skulle laves, og bagefter, hvad der var lavet osv. De småting jeg havde på bilen så som visker-indstilling blev også fikset uden probs! Jeg er i hvert fald meget tilfreds og kunne sagtens finde på at gentage succesen om 30 tkm igen!!
Hvad angår dinitrol har jeg lige sat det lidt i bero eftersom en google søgning på dinitrol-frederikssund bød på nogle skrækhistorier!
Det var alt...
Rasmus