Jeg vil sige 1000 tak for jeres suveræne hjælp. Det er uvurderligt at kunne få noget seriøst hjælp - specielt når ikke man har kendskab til volvo.
Jeg blev lidt nervøs da jeg hørte om de ting der er lavet hos DK-biler. Jeg skal ikke kunne sige, om dette finder sted hos mange forhandlere. Men det jeg har læst omkring DK-biler gør, at jeg ikke tør at tage chancen. Jeg tror det er en rigtig lækker vogn.
Det lyder også til at der er nogle som er ganske godt tilfredse med forhandleren, og det syntes jeg er godt. Det er ikke for at træde nogen over tæerne eller fornærme nogen jeg skriver som jeg gør. Og det håber jeg folk kan se.
Men jeg ringede her for et par timer siden og takkede pænt nej til bilen, og det var helt OK med Ejvind.
Det ærger mig bare lidt, for jeg ville gerne prøve en four-c undervogn, og det ser ikke ud til det er noget der er så let at finde.
Desværre er der allerede bestilt færgebillet Århus - odden, og vi er 2 der har taget hele dagen fri imorgen. Men vi tager en runde og ser hvad der står bl.a. i Silkeborg og evt. randers osv.
Man kan jo ikke vinde hver gang
Men endnu engang tak for jeres fantastiske hjælp.
Min søgen fortsætter efter min næste bil, så der dukker sikkert flere "dumme" spørgsmål op hen ad vejen..
Mvh.
Morten