Hej
Dette er vist mit første indlæg her på Volvosnak og jeg vil lægge ud med at søge lidt gode råd.
Jeg er den lykkelig ejer af en Volvo 121 fra 1967 og den skal IKKE sælges, men jeg går og overvejer at skifte min daglige "arbejdshest" ud. Det er er Volvo 240 GLT st. car fra 1985. Den kører fint og er i rimelig god stand og den snuppede da også lige 4000 km til Nordmandiet og retur i foråret uden at kny, men jeg kunne godt tænke mig en lidt nyrere bil og har fået kig på en en Volvo V-70, fra 8. mdr. 1997. En 2,5 20V med aut.gear og 178.000 km på tælleren. Jeg har endnu ikke haft tid til et besøg hos forhandleren men bilen ser da umiddelbart fin ud på billederne i salgsannoncen. Jeg har ikke (endnu) den store erfaring med S/V 70 men kan ikke forstille mig at der er de store problemer med dem, så min forespørgsel går blot på om der der noget specielt man skal gå i dybden med ved gennemgang/afprøvning af en V-70 2,5 20V, noget man SKAL sikre sig er i orden. Skal man holde sig fra aut.gear ? Den er til salg for kr. 99.800- er det helt hen i vejret. Bilen kan ses til salg hos Preben Ernst biler i Them.
Mvh. Niels Chr.