skal have gjordt den klar til syn mangler 2 bagfjedre, udstødning. bremseslanger og turboen skal køres ind.
men motoren B230ET har gået nok samme som bilen 564tkm da den virker til at være orginal da den har så meget snask ved moto ophængne at de aldrig har været adskilt.
Anden turbo monteret istedet for den defekte garrett som skal køres ind/grundindstilles.
Har en flækket udstødnings manifold ved turbo flancen nok ikke betydelig for syn da den ikke er utæt intet sod
Hvad der ligner lidt milkeshake i oilen højtsandsynligt en gået toppakning eller så er det kondens i oilen da den har stået en del tid.
tilsidst så har den det nogle mener gamle volvo motore med en del km på bagen har Piston Slap højt ved ca 2000omdr.
jeg vil gerne lave den om til en V8er så har gået med tanken om at gøre det nu istedet for senere.
har planer om en Chevy Smallblock 305 5.0L med TBI (monopoint indsprøjtning) har motor styring ligende der er plug and play der bare skal have kl 15, 30, 31 og 50 for at køre. har en 5 Trins manuel gearkasse fra en 1982-1993 Chevy Camaro med kopling og svinghjul.
så drivlinen har jeg så skal jeg bare lave noget ophæng, gearkasse bro, korte forste kardan og lave udstødning
Men er i tvivl om jeg skal gøre det eller lave den gamle motor og få den igennem syn. begge dele er jo helt fine mener jeg da der er sjov i begge dele
ps ved godt jeg er en sprog spasser