Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo4life skrev:Troede vi havde været igennem dette - brug den som brevvægt.
Som Klågem skriver spiser den knaster og de kan ikke skiftes sålænge motoren er i bilen. Alternativt fjernes bare topstykkerne, som iøvrigt ALDRIG må planslibes hvis du skulle komme der til. Desuden er den med løse foringer som sidder fast med noget der minder om pap - gæt selv om det holder.
Hvis de ved hvordan motoren er blevet behandlet før og indstilles på at vedligholde den korrekt får du en (efter min mening) dejlig motor med en sund lyd. Bedste løsning er nok at finde en B280E/F hvis du vil køre PRV, da de fleste af problemerne er blevet løst her.

Det er snyd efter min mening, men jeg har godt nok set mange med de huller.Klågem skrev:Det kan lade sig gøre at skifte knasterne med motoren i.
Man skærer et hul på 7x7 cm. Ind til kabinen og trækker knasterne den vej igennem.
Hullet lukker med en plade der er større end det skåret hul. Man sætter olsen fast med skruer så man kan komme til at skifte knasterne igen året efter.
Husk at sætte en tætning imellem pladen og karrosseriet

Klågem skrev:Det kan lade sig gøre at skifte knasterne med motoren i.
Man skærer et hul på 7x7 cm. Ind til kabinen og trækker knasterne den vej igennem.
Hullet lukker med en plade der er større end det skåret hul. Man sætter olsen fast med skruer så man kan komme til at skifte knasterne igen året efter.
Husk at sætte en tætning imellem pladen og karrosseriet

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster