af Pede66 » tirs feb 01, 2011 13:07 pm
Ja men det er da også rigtigt, hvis man er nervøs for om den skal gå i stykker så skal man da bare skifte den, og så sove bedre om natten. Specielt hvis man skal betale for at få lavet tandrem eller selv skal bruge lang tid på det.
Jeg har også altid skiftet vandpumpe på de bilmærker jeg nu har lavet tandrem på, men Volvo glode onsvagt på mig da jeg kom og ville købe en vandpumpe sammen med tandremmen, så det lod jeg være med, og jeg har da endnu ikke haft en defekt vandpumpe på de 850'er jeg "holder på vejen". Dermed ikke sagt det ikke kan ske.
Jeg ser sådan på det at jeg skifter tandrem på 1,5 time, hvis den holder ca 300.000 så har jeg sparet ca 3.000,- kr som ungerne kan få is for. Hvis den ikke holder ja så koster det mig 1,5 time, en vandpumpe og måske en ny rem.
Men folk skal da gøre fuldstændig som de har temperament til, og jeg respektere fuldt ud din holdning.
Med venlig hilsen Peter
Tidligere biler: Volvo 245, 460, 745, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, Opel Kadett, plus en masse andre gamle lig.
Nuværende biler: Volvo 945, 855, Morris Minor 1000, Datsun/Nissan 280ZX TT og et par gamle Ferguson TEA 20