barak112 skrev:Jeg er i den situation at jeg skal sælge min volvo 940 GL fra 95'. (god stand)
Men er i syv sind ifht hvad jeg skal tage for sådan en sag.
Hvilke erfaringer har i med at sælge jeres volvo videre da det jo primært er feinsmeikere der kigger efter disse biler.
Du skal tage det for bilen, som du kan få.
Ja det er muligvis et lettere tarveligt svar på dit spørgsmål - men kig på nettet hvad de står til.
Det duer jo ikke, at vi alle sammen sidder og siger "ja, det er sådan en dejlig vogn bla bla" - for en 1995 940 (du skriver desværre ikke om det er en sedan eller st.car?) er ganske enkelt en gammel spand - for de allerfleste, en gammel håbløst-benzin-u-økonomisk spand.
Kenderen (af 940 serien) ved også, at der i 1996 lige sker et par småting der er at foretrække, når man alligevel kigger efter en "gammel spand"..
Helt overordnet, er der vel ikke så meget at sige andet end at være komplet ærlig med bilens historik og "kondition" i en beskrivelse etc. Hvilke andre erfaringer mener du kan have indflydelse på en evt. handel?
Havde du håbet på en mere "præcis" prisidé - må du håbe om - du har jo "intet" beskrevet om bilen.