Jov.. jov... nydelig ser den da ud.. og det er efter min mening også et ganske dejligt køretøj.. ja, har jo selv købt en, og jeg er ovenud tilfreds, men jeg synes nu også at du skulle kigge efter en der er noget nyere, og så gerne en med fartpilot.. det vil du absolut ikke fortryde hvis du og familien har en lyst til en søndagstur en gang imellem.. og så følger der som regel også AC/klima.. med også.. skønt, og de kan sagtens findes i din prisklasse du går efter.. prøv bare at kigge på den her...
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/v40/18/582955Godt nok en 1,8... men en del nyere.. energimærket er bedre.. ca samme pris.. og har alt i udstyr... så skriver de godt nok at den har en "bilyd" fra gearkassen, men køre fint.. det kunne jo være det er udrykkerlejet man kan høre.. den har kørt mange km, muligvis meget bykørsel, ja.. så har den kobling nok gjort det den kan... den v40 du har kig på har også kørt meget... hvordan er koblingen i den...?? ..well, det vides ikke, umuligt at vide hvordan den er kørt.. måske har den også en "bilyd" vil bare være surt hvis du står om et år med en kobling der er kaput.. så ville jeg godt nok blive vred da... her får man at vide at der er noget mislyd et sted.. og hvis det var mig så ville jeg helt sikkert kigge på den og høre hvad det er, og finde priser på evt. rep og så give dem et bud på bilen derefter...
well.. nu var det bare lige den her der i min verden kunne blive en god billig bil... men der er altså en del der står, også nyere og mindst lige så gode som den du har set på.. hold øje med rust i skærmkanter, og omkring forruden.. og tag altid lige og åbne tankdækslet og kig efter rust omkring påfyldningen.. prøv så vidt mulig at prøvekøre fra den er helt kold til den er godt varm.. er der klaprelyde lige i det øjeblik den starter..det må den ikke, og opføre den sig ellers fint uden at skabe sig...ellers er det blot noget sund fornuft der skal til, hvis du ved første øjekast på bilen tænker.."

..øv" så er den sansynligvis ikke noget.. tænker du derimod.. "

..nice" ..ja, så er det med at se lidt nærmere på den...
Held og lykke med din søgen.. din volvo skal nok dukke op...
Mvh. Henning