Hejsa.
Jeg er ny her på siden, så bær over med mig hvis jeg spørger om noget I har svaret på 854225 gange før.
Jeg har tidligere kørt Volvo, hvilket jeg går og tumler lidt med at komme til igen. Mine tidligere Volvo har været 96 Volvo V40 2.0, 97/98 Volvo V40T4 og en 94 Volvo 850 2.3 T5. Dybest set fine biler alle 3, dog var den første V40 noget plaget af støj som det aldrig lykkedes Volvo at få bugt med, men det var en af de aller aller første, så de var vel lidt undskyldt.
Min søgen og higen nu koncentrerer sig mest om primært V70, kigger dog også lidt S70. Jeg er endt med at kigge mest på modeller med turbo motor og af en eller anden årsag er jeg nu kommet til at kigge lidt på en håndfuld biler af typerne der er nævnt i overskriften. Fælles for dem alle er, at de er fra 98/99 og at de alle har kørt over 200.000 nogen endda over 300.000. På de fleste er der fuld servicehistorie.
Hvad er de åbenlyse faldgruber og hvad er de mere konkrete for de her specifikke modeller, her tænker jeg nok ret meget på 4 hjulstræk og automagear både i forbindelse med 4 hjulstræk, men også i almindelighed.
Er det samme 4 hjulstræk på begge modeller?
Hvordan med 2.5T motoren, er det en stabil konstruktion, jeg tænker, at det er ikke så voldsomt mange HK til en fornuftig volumen holdt op mod f.eks. en T5 på 2.3 liter - Er jeg helt af sporet her?
Håber på gode indspark.
På forhånd tak.