Kender en, som kender en anden med Amazon V8??

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Kender en, som kender en anden med Amazon V8??

Indlægaf Schroder » tirs aug 14, 2007 22:09 pm

Så mine herre.. Nu SKAL jeg sku bruge lidt info til bilen. Er igang med at ligge en Rover SD1 motor ned i en Amazon.. Jeg er efterhånden nået langt med bilen og skal bruge en som har lavet dette projekt før mig, da jeg står og mangler nogle oplysninger lige fra bagtøjet til tilpasning af motoren... 8)

Jeg har været i kontakt med en herre som er ejer af V8 bilen, men han var lidt nærrig med info(du kan prøve dig frem, og ja det kan jeg da, men hvorfor opfinde den dybe tallarken igen? + jeg kan tage ved lære af deres fejl og gode ting):lol:

Men hvis du ligger inde med et tele nr til sådanne en gut, jamen så smid mig en PM.
Jeg skal nok lade være med at tale ørene af ham og ringe om natten og sige mærkelig lyde... :wink:
Biler jeg ligger inde med:
Volvo Amazon 69
Opel Manta A 70
VW Golf 1 82
Jeep M151 A1
Brugeravatar
Schroder
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Ballerup Kbh

Indlægaf Ingemann » tirs aug 14, 2007 22:34 pm

Er du aktiv på nogle svenske amazon-forums?

Hvis du er, så må der være en svensker, som har lavet det samme stunt, som du har lavet. Desværre er svenskere ikke vilde med at skrive en masse detaljer ned om deres biler, men tror sagtens du kan finde en, som du kan snakke med!

God jagt og held og lykke herfra!
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Schroder » ons aug 15, 2007 12:00 pm

Ja, det har jeg også prøvet.. Og tog da også sidste weekende til Gøteborg Vrom træf.. For der samles ALT volvo, dog var der ikke EN eneste V8 amazon.. Så jeg måtte sætte min skuffet næse hjem af igen uden det helt store...

Men jeg er efterhånden også langt.. HAr lige smidt mit bagtøj ud til et karrosserifabrik for at smide andre ophæng på...

Så skal der "bare" smides motoren ned i..
Biler jeg ligger inde med:
Volvo Amazon 69
Opel Manta A 70
VW Golf 1 82
Jeep M151 A1
Brugeravatar
Schroder
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Ballerup Kbh

Tilbage til Diverse