Tak for gode indlæg jimDK...
Det er rigtige gode detaljeret indlæg med de forskellige ting som du har udført...... Det med bagruden, har også også gjort oppe i sommerhuset hvor jeg bakkede ind i garagen for så at ramme tagrenden som rager et stykke ud fra huset....man føler sig lidt dum...... det var også en stationcar......,
Jeg har fundet et par eksploderede tegninger
www.volvopartswebstore.com den ene GR-218397 og GR-245960 men jeg skal finde dem igen med et link for der er et par spørgsmål hvor der er vist 5 stk "gummi" til foraksel. Hvor nr. 6 øverste og nr. 36 nederst er relevante, men det er bedst du ser tegningen.......
Men hvad med nr. 33 den skal vel ikke bruges når man mont. nr. 6
Nr. 26 og 34 kan vel bruges i stedet for nr. 36.
Og i øvrigt er der ingen reservedels nr. på nr. 6 ??? Det er også lige meget den kan købes alle vegne.
http://www.volvopartswebstore.com/showA ... lYear=2000http://www.volvopartswebstore.com/showA ... suspensionDen bagerste ser det ud som om nr. 4 nederste og nr. 5 kunne være af gummi..... ?
Har læst dine indlæg bl.a. om nederste styreled og det har givet mig inspiration til at når jeg drejer rattet i koldt vejr så piber det anelse og det kunne vel være den gummimanchet med nålelejet som skal have fedt.... Super.. , men det er bare ski... ærgerligt at man skal have alt det isenkram, plastik af under rattet, kan ikke fordrage alt det plastiklort og clips hvor man ikke lige ved hvordan det er sat sammen, det kræver lidt tålmod.... Samt det udluftningsværktøj fra Mekonomen, det har jeg set på tidligere, men var lidt dyrt med en rund beholder beregnet til trykluft med væske. = Tryktank.
Ja, nu kan jeg se at du har skiftet fjedreben her fornyelig Sachs, ja det var sikkert en god ide for jeg synes også da jeg så billederne fra et tidligere stadie 2010, at de så lidt rustne ud, men jeg har jo ikke nærkigget på mine og det er jo først der man så opdager hvilken kondition de har......
Kunne ikke lave linksene til hyperlinks, men de skal kopieres ind i browseren....men det behøver jeg vist ikke at sige til dig...
mvh
Mogens