Hej
Er der nogen der har erfaringer med denne type bil?
http://www.guloggratis.dk/volvo/244/annonce/12953580
Hvor langt køre sådan en på literen når den er med aut, gear?
Hvad koster den i vægtafgift? Kan den klassik forsikrese?
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

volvobrynk skrev:Jeg har fået nyt job, og pendler 130+km om dagen, 5dage om ugen.
Så det bliver nok ikke den, kan det svarer sig at konvertere til manual. Eller er det bare at smide penge ud af vinduet for køre max 13km/l? Noget en benzinbil kan klare til værd en tid.
Det var bare federe at havde en rigtig volvo, når nu man er volvofan.

johqui skrev:Jo - det er da sjovt. Det er jo en 6-cyl. diesel, der ligger i 240 diesel. Den hed D6, og det stod også på bagklappen fra ca 1981-84. På nutidens dieselmodeller står der jo kun D5. Et skridt tilbage.
Johnny

johqui skrev:Jo - det er da sjovt. Det er jo en 6-cyl. diesel, der ligger i 240 diesel. Den hed D6, og det stod også på bagklappen fra ca 1981-84. På nutidens dieselmodeller står der jo kun D5. Et skridt tilbage.
Johnny

johqui skrev:Så blev man igen lidt klågere. Sorry, jeg er en af synderne. Har altid brugt betegnelsen TDI, fordi jeg mente, at det stod for for Turbo Diesel Intercooler. Det er så dejligt nemt at skrive i stedet for Turbodiesel Intercooler. 740 fandtes også med intercooler, jeg har haft en fra Italien. Men det var i øvrigt en sjov blanding af den hjemlige 740 og 760.
Johnny

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster