Klågem skrev:Det er der jeg vil hen.
Som det var da den startede.. snakken og diskutioner om Volvo.. Ingen Spam... Ingen der svinede nogen til(er dog stadig en stor sjældenhed herinde). Men en side hvor alle kunne komme med deres problemer og hjælpsomheder.. Det savner jeg.
Jeg synes at folk bliver svinet her. Føler mig selv trådt på en gang i mellem, og det er jeg ked af! Det er træls at man først nærmest skal forvente at få en sviner fordi ens spørgsmål er dårligt og at man på en måde er mere eller mindre uintelligent før man kan få det svar, som man leder efter. Og jeg ved at jeg ikke er den eneste der har det sådan.
Vi snakker om 2 forskellige ting. Det citat du hentyder til var en kommentar til den sag, og det her er bare generelt.
Jeg synes ikke du gør andet end det du vil undgå, nemlig at hive frem i de ting, som vi alle sammen venter på at Anders gør noget ved det her.
Hvis du mener vi skal køre efter janteloven, hvor man ikke tror man er en skid, så synes jeg ikke det nytter meget at have et forum. Man kunne ligeså godt droppe at spørge om noget. Synes det gør så meget at man føler sig velkommen og godt modtaget!
Jeg savner det samme som du gør! Og måske endda mere til. Synes det kunne være fedt hvis vi også fik et sammenhold her på forummet, som gik ud over spørgsmål og svar.
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen