Ja det er meget muligt at de bruger den på 240 biler, selv om jeg ikke kan se helt hvor og hvordan den gør noget godt på 200serien.
Jeg taler mere om at det ser ud som noget der er lige rigeligt "prøvemonteret", og der for kun man let komme til den konklusion at det måske ikke var så gennem tænkt. Det er muligt det er det, men jeg er nød til at stille spørgsmålet, af hensyn til alles sikkerhed: er det useriøs gæt-værk eller seriøs planlægning der ligger bag den løsning.
Er jeg den eneste der har været ude for at man har skiftet bære kugle foran på en Transporter T4, og når man fik den var der ikke bolte med.
Så man bruger en alm. 8.8 bolt med normalt gevind fra bolt reolen. Så bliver bilen kasseret til Sun, fordi at VW foreskriver 10.10 bolte med fin gevind. Grundet sager hvor 8.8 bolte bliver revet over grundet for lav brudstyrke! Så har man faktisk gjort noget i uansvarligt, fordi man tror man et klog nok!! Jeg er bare glad ved at min dumhed blev stoppet i synshallen, inden den kostede nogen livet! Jeg ved der er andre der har begået samme fejl!!
Jeg siger ikke alle arbejder uden at tænke, men jeg opfordre da folk til at 2gange inden de handler.
Og bare fordi at det bruges på nogle racerbiler, kan man godt havde overset noget når man overføre en ide fra en bilmodeller til en anden.
Der kommer et helt utroligt stort pres på de bolte fordi der et ikke den samme støtte omkring bære kuglen, men det er da muligt at det måske virker!
Jeg siger ikke at min ide er den eneste rigtige, men at den ville være mere stabil!