Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

solgt skrev:Når du ringer efter hjælp får du fat i Falck i Vejle som også varetager Volvo on Call som lige er startet i Danmark.om du holder i Danmark eller Italien er lige meget,Falck ringer til det værksted som har udført service 2,0 på bilen for at få bekræftet at der er foretaget service inden for det sidste år og at bilen er under 10år,er det ok får du alt den hjælp du behøver,kan bilen ikke laves inden for 4 timer er der en anden bil klar til dig.Det dækker kun ved hvis service er foretaget på et dansk Volvo værksted da det er Volvo Danmark som står for udgiften

Klågem skrev:solgt skrev:Når du ringer efter hjælp får du fat i Falck i Vejle som også varetager Volvo on Call som lige er startet i Danmark.om du holder i Danmark eller Italien er lige meget,Falck ringer til det værksted som har udført service 2,0 på bilen for at få bekræftet at der er foretaget service inden for det sidste år og at bilen er under 10år,er det ok får du alt den hjælp du behøver,kan bilen ikke laves inden for 4 timer er der en anden bil klar til dig.Det dækker kun ved hvis service er foretaget på et dansk Volvo værksted da det er Volvo Danmark som står for udgiften
Jeg gad godt se den Volvo værkfører som bliver glad for at blive ringet op kl 3 om natten for at bekræfte at en bil har fået lavet service. meget sandsynligt at værkføreren kører ud på værkstedet og starter computeren op for at kontrollere det. og så er det selvfølgelig også julenat med efterfølgende helligdage.
Klågem skrev:solgt skrev:Når du ringer efter hjælp får du fat i Falck i Vejle som også varetager Volvo on Call som lige er startet i Danmark.om du holder i Danmark eller Italien er lige meget,Falck ringer til det værksted som har udført service 2,0 på bilen for at få bekræftet at der er foretaget service inden for det sidste år og at bilen er under 10år,er det ok får du alt den hjælp du behøver,kan bilen ikke laves inden for 4 timer er der en anden bil klar til dig.Det dækker kun ved hvis service er foretaget på et dansk Volvo værksted da det er Volvo Danmark som står for udgiften
Jeg gad godt se den Volvo værkfører som bliver glad for at blive ringet op kl 3 om natten for at bekræfte at en bil har fået lavet service. meget sandsynligt at værkføreren kører ud på værkstedet og starter computeren op for at kontrollere det. og så er det selvfølgelig også julenat med efterfølgende helligdage.

Det fungerede upåklageligt i dette tilfælde. Sånart Volvo Assistance i Tyskland havde fået mit stelnummer (jeg får bilen serviceret i Flensborg), kunne de fortælle mig at bilen sidst var serviceret den 29.11 og at al transport til Volvo værksted var uden udgifter for mig. Så de ville sende en vejhjælp for at se, om det var noget, der kunne udbedres på stedet og hvis det ikke kunne udberes på stedet ville de sende en transport. Det kunne ikke udberes på stedet, så bilen blev transporteret til mit foretrukne Volvo værksted i Flensborg og bilen er klar dagen efter. Og Volvo Assistance har efterfølgende ringet, om alt har været i orden vedr. forløbet.
Sådan Volvo.
Og hvis jeg havde boet under 80 km fra værkstedet kunne jeg også have fået refunderet udgifterne til at få vognen bragt retur.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster