Spare-parts

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Spare-parts

Indlægaf enggaard » man jan 30, 2012 18:23 pm

Hej Volvo venner.

Jeg kan nu også kun tale positiv. efter at have handlet en del hos søren :D

Mvh Jan
Venlig hilsen
Jan
Autocom
Carprog
Webasto & Eberspacher Heaters WTT EDiTH 12V 24V
Midtronics Intellect HD EXP-1000 6V 12V 24V Electrical Diagnostic
Brugeravatar
enggaard
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nordsj.

Indlægaf volvot5r » lør maj 26, 2012 13:23 pm

jeg har kun positive oplevelser med søren jeg har været der oppe mange gange men bestiller for det meste pr tlf og de fleste gange har jeg det dagen efter
volvot5r
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf guldske » søn jun 24, 2012 18:30 pm

tja jeg har ikke gode oplevelser med ham skulle havde skifte divers ting på t5 hverken pakninger eller det andet passet så gmtgmt måtte skille det hele af ikke mindrer ind 2 gange i frysen kulde det er dårlig stil :? men alle kan vel lave en fejl :o
guldske
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf PeterFrost » søn jul 15, 2012 19:49 pm

Jeg vil også gerne dele mine oplevelser af Søren, jeg har handlet der oppe de sidste 6 år, faktisk i al den tid jeg har haft min 850'er.

Mht de uorginale dele, der har der været lidt problemer med kvaliteten af bremser og hjullejer. Han har siden skiftet leverandør på bremsedele, og det spiller bare nu.

Mht hjullejer, der tror jeg desværre bare ikke uorgnale har samme holdbarhed, Vadis foreskriver 120 nm + 60 grader, jeg spændte 120 nm, og efter 30 grader måtte jeg opgive at spænde det mere, 3 mdr efter var lejet færdig, første gang byttede Søren det ub. Da jeg skiftede lejet igen kunne jeg mærke det var blevet presset, et kraftigt slag på den yderste ring, løsnede det. Nu ca en mdr efter på et biltema leje synger det foran igen, derfor bliver mine hjullejer fremover orginale, hvis ellers Søren vil sælge mig det, for en af de få ting man kan sætte på ham er at hvis han slipper afsted med det, får du uorginalt, selvom du bestiller orginalt.

Men han er nu god nok. Han har hjulpet mig et par gange, mod god betaling selvfølgelig, han har skiftet en radiator og en motor for mig. Radiatoren var vidst en lærlig på en dårlig dag, for siden da har jeg haft et viskestykke under den, da den er pisse utæt, Søren har lovet at lave det ub, jeg skal bare komme med bilen, har jeg dog ikke syntes jeg har haft tid til, så regner med at forslå ham han sender mig et pak-kit, også det det.

Mht motoren, der fik jeg første gang skiftet motor hos "naboen" TVH Biler, motoren jeg havde fundet viste sig at være noget lort der havde stået for længe, det kan man ikke bebrejde nogen, men da TVH monteret den, glemte man en styrerbøsning mellem motor og gearkasse, hvilket betød jeg satte verdensrekord for antallet af udskiftninger af medbringerplader. Da Søren fik opgaven om at udskifte motor og medbringerplade, fandt han selvfølgelig problemet, der til den dato havde kostet mig 99.000 kr i direkte og indirekte skader... Bilen har kørt upåklageligt siden, pånær en utæt krumtapsudluftning.

Så vil klart anbefale Søren, men man skal være lidt vedholden på sin ret og meninger ;)
Peter F.
Volvo 855R '97 Aut. - "Ordnet" ;)
PeterFrost
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Cringvig » søn jul 15, 2012 20:36 pm

Min oplevelse af spare parts:
Jeg skulle have købt et GT rat hos ham men efter lang tids venten kom billederne og det viste sig at der på horn trykket stod VP istedet for GT.
Søren's forklaring var at nogle blev leveret med denne type horn tryk som også blev brugt på lastbiler osv bla bla..
Jeg sagde tak men nej tak og var glad for jeg spurgte på billede inden køb.

Hvorfor ikke handle hos forummets stifter Kristian gadbjerg, han ved hvad han taler om og prøver ikke At sælge uoriginale eller ukorrekte stumper.
Desuden har han teknisk support til sent på aftenen og i weekenden på de dele man har købt.

Jeg ved ikke hvor meget han har til nyere volvo'er men ved flere forspørgsler kommer det jo nok.

Mvh
Chris
Mvh
Chris
-----------------------------
V70 Drive MY10 BLIS, LDW, DAC og RSE
Cringvig
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Odense C

Indlægaf Hr. SmåSur » man jul 23, 2012 13:58 pm

Cringvig skrev:Min oplevelse af spare parts:
Jeg skulle have købt et GT rat hos ham men efter lang tids venten kom billederne og det viste sig at der på horn trykket stod VP istedet for GT.
Søren's forklaring var at nogle blev leveret med denne type horn tryk som også blev brugt på lastbiler osv bla bla..
Jeg sagde tak men nej tak og var glad for jeg spurgte på billede inden køb.

Hvorfor ikke handle hos forummets stifter Kristian gadbjerg, han ved hvad han taler om og prøver ikke At sælge uoriginale eller ukorrekte stumper.
Desuden har han teknisk support til sent på aftenen og i weekenden på de dele man har købt.

Jeg ved ikke hvor meget han har til nyere volvo'er men ved flere forspørgsler kommer det jo nok.

Mvh
Chris

Søren er fin nok på alt muligt til nyere Volvo - orig./uorig. - og mange er jo glade for en leverandør der kan levere plastic-dimser/sliddele i en fart til deres brugsbil - så på den måde har jeg intet negativt at sige om Søren - Hvad Søren IKKE kan, er noget som helst om de gamle Volvo'er.

Og nu har du ikke skrevet det, men jeg gætter på at det var GT rattet til Amazon, som han nu har haft hængende i sin butik i 5-10 år. Søren ved godt at hornkontakten er fra en Volvo Snabbe lastbil (der står nu kun V - ikke VP) - og det er noget sludder hvis han påstår at det skulle være 'originalt'.. Jeg har fortalt ham det et par gange nu.. - Lidt fæstner der sig tilsyneladende - nu véd han da at det er fra en lastbil.. :D

Hvilket jo naturligvis ALDRIG har været sådan originalt.. Men sjov lille historie du har dér.. :)
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Foregående

Tilbage til Frit emne