Jeg vil også gerne dele mine oplevelser af Søren, jeg har handlet der oppe de sidste 6 år, faktisk i al den tid jeg har haft min 850'er.
Mht de uorginale dele, der har der været lidt problemer med kvaliteten af bremser og hjullejer. Han har siden skiftet leverandør på bremsedele, og det spiller bare nu.
Mht hjullejer, der tror jeg desværre bare ikke uorgnale har samme holdbarhed, Vadis foreskriver 120 nm + 60 grader, jeg spændte 120 nm, og efter 30 grader måtte jeg opgive at spænde det mere, 3 mdr efter var lejet færdig, første gang byttede Søren det ub. Da jeg skiftede lejet igen kunne jeg mærke det var blevet presset, et kraftigt slag på den yderste ring, løsnede det. Nu ca en mdr efter på et biltema leje synger det foran igen, derfor bliver mine hjullejer fremover orginale, hvis ellers Søren vil sælge mig det, for en af de få ting man kan sætte på ham er at hvis han slipper afsted med det, får du uorginalt, selvom du bestiller orginalt.
Men han er nu god nok. Han har hjulpet mig et par gange, mod god betaling selvfølgelig, han har skiftet en radiator og en motor for mig. Radiatoren var vidst en lærlig på en dårlig dag, for siden da har jeg haft et viskestykke under den, da den er pisse utæt, Søren har lovet at lave det ub, jeg skal bare komme med bilen, har jeg dog ikke syntes jeg har haft tid til, så regner med at forslå ham han sender mig et pak-kit, også det det.
Mht motoren, der fik jeg første gang skiftet motor hos "naboen" TVH Biler, motoren jeg havde fundet viste sig at være noget lort der havde stået for længe, det kan man ikke bebrejde nogen, men da TVH monteret den, glemte man en styrerbøsning mellem motor og gearkasse, hvilket betød jeg satte verdensrekord for antallet af udskiftninger af medbringerplader. Da Søren fik opgaven om at udskifte motor og medbringerplade, fandt han selvfølgelig problemet, der til den dato havde kostet mig 99.000 kr i direkte og indirekte skader... Bilen har kørt upåklageligt siden, pånær en utæt krumtapsudluftning.
Så vil klart anbefale Søren, men man skal være lidt vedholden på sin ret og meninger