Der er masser af fup produkter på markedet !
Jeg har i mange år brugt produkter fra Lindemann i Allerød, deres produkter virker og er flere gange testet meget positivt i B.la. V-Max og flere Tyske bilblade.
Faktisk så lavede AMG i Tyskalnd samen med et teknisk test center for 5-6 år siden en langtidstest på 20 AMG modeller - 10 med div. aditiver og 10 uden. Bilerne kørte mener jeg i et testpogram 100.000 km. med et hav af sensore og pcér tilkoblet. Og blev så efterfølgende totalt skilt ad og mål mv.
Resultatet var så "vildt" at man konkluderede, at der måtte være tale om en fejl, hvor efter man så endnu engang lavede testen og igen var resultatet igen det samme.
Alt i alt var AMG testen en stor succes for Lindemann.
Lindemann´s aditiver bruges af en masse racer teams, jeg har i mere end 10 år brugt deres produkter og alle jeg kender bruger deres produkter.
På min gamle GMC Typhoon som smaderede bagtøj et par gange årligt, lavede Søren Lendemann en spec. diff. olie til mig som gjorde, at bagtøjet holdt efterfølgende og holder den dag i dag.
Min AMG Kleemann E55 har kørt mere end 300.000 km. efter "besøget" hos Kleemann, jeg køre med adiativer i motor, gearkasse og diff. samt altid ved hver tankning får den en slat Fuel system cleaner. Der er ingen hos hverken Kleemann eller hos Mercedes der helt fatter hvorfor lige min drivlinie bare holder og holder - men det gør den.
Kunne skrive en helt fristil om emnet, men nu må jeg vist holde

.