V50 D2 Classic 2012 - ujævn igangsætning.

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

V50 D2 Classic 2012 - ujævn igangsætning.

Indlægaf Egon Høeg » tors aug 30, 2012 23:06 pm

Vi købte her i marts måned 2012 en ny V50 Classic. Vi havde en årgang 2008 i forvejen som vi var meget glade for, og ville derfor have en ny før de gik ud af produktion.
Desværre kører den ikke så godt som den gamle. Det er meget svært at lave en jævn igangsætning med den, da det er som om motoren selv regulerer gassen under acceleration. Dette giver en meget ujævn igangsætning - specielt ved skift fra første til andet gear. Jeg har haft den på værksted, men de kan ikke finde noget, så derfor vil jeg høre om andre har oplevet tilsvarende problemer.
Egon Høeg
Ny bruger
Ny bruger

Re: V50 D2 Classic 2012 - ujævn igangsætning.

Indlægaf sttn » fre aug 31, 2012 20:15 pm

Hej

Å godt jeg ikke er den eneste der synes det ,kommer fra en 2.0 Peu den havde ikke det problem ( men andre ) som dig har jeg spurgt om man ikke lige kunne lægge et andet program i boksen men nej.

Den er meget livlig i første der virker død når den når de 2000-3000 omdr ? og holder man den omkrig de 2000+ så rykker den lidt hvis man ikke lige rammer punktet det gælder 2 til 3 gear og til dels 4
eller er vi glad det er eller en dejlig motor nå vi første lige er kommer over 1 gear, håber Polestar laver en box så den kan få lidt flere hk og måske et bedre afsæt i første.

hilsen steen
sttn
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj