Moral eller dobbel moral.

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Moral eller dobbel moral.

Indlægaf Claus » man dec 10, 2012 14:43 pm

Hej venner
Jeg skulle lige ud at handle og parkerede på en parkeringsplads som ligger i forlængelse af vejen.
Lige som jeg åbnede døren og steg ud kom der en bil eller en toyota han drejede lige lidt ind så hans højre hjul kom op i den største vej snesjap så jeg var sprøjtet til med vejsnask på bukser og jakke og min kære V70 havde fået en ordentlig gang ind i bilen op på instrumentet og radio. :(
Lige med et blev jeg skide sur, men samtidig kunne jeg godt se det sjove i det.
Jeg kunne næsten se hvor dan han grinede da han var på sikker afstand.

Indrømmet havde det været mig som kørte der, jeg havde nok ikke kørt bevist ind i snesnasket, men var det nu sket havde jeg også hygget mig af grin. :D
Sidst rettet af Claus man dec 10, 2012 17:23 pm, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Claus

Claus
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vedbæk. Nordsjælland

Re: Moral eller dobbel moral.

Indlægaf Kingo » man dec 10, 2012 14:56 pm

:lol: Indrømmer også at jeg ikke ka la vær at grine hvis jeg kommer til at køre i en stor vandpyt og en stakkels cyklist får buksevand. Vil dog påstå at jeg ikke gør det med vilje. Har en gang kommet til det lige før et kryds hvor der blev rødt - der blev uddelt eder ind af ruden - det var svært at holde masken.

Gik selv på vesterbrogade i går med min søn - vejen var smattet og hver gang der kom en bus røg der en salve helt ind over fortovet - og os. Vi havde været oppe at kælke og vi havde vintertøjet på så vi grinte af det - og håbede at chaufføren ikke gjorde det med vilje :shock: eller om det var klassisk nemesis.
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vangede

Tilbage til Frit emne