Kære TomW
For første gang faktisk et positivt indlæg, der peger på en løsning - og så oven i købet til en meget lille brøkdel af, hvad ofrene for Eberspächers skodprodukt bliver blokket for hos de autoriserede Volvo-værksteder uden at få løst problemet.
Kan man overtale dig til at oplyse præcist, hvad dette "filter" hedder, hvilket mærke osv.? Det ville være en stor hjælp.
Jeg kan fortælle, at jeg netop har fået monteret ny styrebox (efter rensning, udskiftning af gløderør og udskiftning af blæser). På grund af varmen i vejret er jeg ikke helt sikker på, at jeg kan sidestille at det ikke ryger med, at systemet nu virker. Jeg tror først man kan sige til vinter, om de12.000 kr., der er investeret, har løst problemet.
Mit aut. Volvo-værksted har været helt fine og forstående - og betragtet dette som en læreproces også for dem i forhold til et fænomen, de ikke anede noget som helst om.
Det må undre, at der i det at være "autoriseret" hos Volvo tilsyneladende overhovedet ikke indgår nogen form for vidensdeling, informationsudveksling, uddannelse eller lignende. Og hvis der i autorisationen alene ligger, at de får det rigtige værktøj og en manual, må det undre, at det ikke står i manualen, at fyret i V50 tilsyneladende indeholder en systemfejl eller i hvert fald en svaghed. Det er faktisk bare ikke i orden!! Så autorisationen er tilsyneladende totalt ligegyldig - undtagen for prisen, der er højere, som TomW har erfaret. Hvor i Horsens var det, du sagde dit værksted lå??