Takker for de pæne ord. Det er jo ingen hemmelighed at jeg selv, indtil videre, står for at svine kødgryderne til. Min kammerat og jeg har fordelt opgaverne imellem os og han er bedst til det tekniske, Så jeg laver film så der er lidt at kikke på indtil der så småt begynder at komme film fra andre en dag ud i fremtiden
Hele projektet kører på ekstremt low budget vilkår:wink: og det kræver mange frustrationer over at skidtet ikke fungere som fx storebror youtube. Men gennem de næste mange måneder, nærmere mange år

håber vi på at kunne skabe noget for alle madglade dansker med mad på videohjernen.
Skriv iøvrigt endelig med ris og ros til siden. i er ligeledes velkommen til at tjekke vores facebookside..
Bronco Når du ser en film på computer, android tlf. eller iPad skulle der gerne i højre side af den lille skærm fremkomme 3 valgmuligheder hvoraf den ene hedder share. Hvis du klikker på den fremkommer 12 ikoner med sociale medier, een af dem skulle gerne være facebook og den deler du bare alle de film du har lyst til med....
Oppe i venstre hjørne sidder et fast facebookikon. Dette er til at et "synes godt om" Kitchengo som helhed.
Hvis du, som jeg selv er, har investeret i en iPhone er det hele straks lidt mere bøvlet

Iphone og vores hjemmeside har haft mange slåskampe og du kan ikke på selve skærmen under afspilning af filmen dele noget som helst på din iPhone, men du må pænt vente til filmen er færdig/stoppe den og anvende ikonerne under selve skærmbilledet.