Hvilken Dice

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Hvilken Dice

Indlægaf JoeK » ons feb 27, 2013 17:36 pm

ptheo skrev:Vida kan normalt kun i indstalleres i pro udgaver af win xp og den tilsvarende udgave af win7 der vist hedder Ultimate.
Hvis du prøver at indstallere i win7 premium home edition så stopper indstalationen.
Det kan imidlertid lade sig gøre at omgå kravet.
Se hvordan i anden tråd i dette forum.
/ptheo

Perfekt :) Tak til alle :)
JoeK
JoeK
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: 6300

Indlægaf Cringvig » ons feb 27, 2013 20:43 pm

Hej

Blot til info så har jeg fået VIDA til at køre på min Imac med OS X ved at installere XP pro med VMware.
Det hele virkede første gang dog skal man huske at opdatere til IE 8.0 og ændre den virtuelle HD til 60Gb så er der 10Gb til XP og så har VIDA resten.

Mvh
Chris
Mvh
Chris
-----------------------------
V70 Drive MY10 BLIS, LDW, DAC og RSE
Cringvig
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Odense C

Indlægaf JoeK » tors mar 14, 2013 19:34 pm

Nu med DiCE :) - men hvordan dælen sletter jeg fejl der er sat i CEM? Er det det der med - start 1500 omd i x-sek sluk og start igen? Eller har jeg overset en "reset knap" i VIDA? Eller eller eller???

Joek
JoeK
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: 6300

Indlægaf ptheo » tors mar 14, 2013 20:27 pm

Fru Vida er ikke bare lige .... det kræver faktisk at man leger med hende nogle timer .... med Dice og bilen online, for at få alle funktioner aktive ....

Fejl koder kan slettes med menu knapper der kommer nederst på skærmen ... tryk F11 så du er sikker på at få dem på skærmen da de ellers godt kan kræve at skærm billede rulles ....
Vadis-Vida-DiCE.....
ptheo
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: 9670 Vesthimmerland

Indlægaf ptheo » tors mar 14, 2013 20:33 pm

jeg har en VIDA user guide (på engelsk) hvis nogen mangler ... send en PM med email adresse så sender jeg den gerne...

/ptheo
Vadis-Vida-DiCE.....
ptheo
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: 9670 Vesthimmerland

Indlægaf Kingo » tors mar 14, 2013 20:39 pm

JoeK skrev:Nu med DiCE :) - men hvordan dælen sletter jeg fejl der er sat i CEM? Er det det der med - start 1500 omd i x-sek sluk og start igen? Eller har jeg overset en "reset knap" i VIDA? Eller eller eller???

Joek

Se evt denne guide - du skal måske scrolle lidt ned for at se knappen:
Mens jeg lige husker det - jeg fandt ud af hvordan man sletter fejl efter at have læst følgende på et andet site:
"when you have comunication with the car click on diagnostic, then fault trace it will then show you all the initial faults.
to erase them click on delivery where all the fault codes are shown it will then open up again in another page, at the bottom left hand corner it will say erase click on that you will then get another box displayed which will tell you to switch the ign off , switch back on again start the engine rev over 1500 for a couple of seconds then switch off again, start the engine let it idle for 20 seconds then cilck the okay * in that box at the bottom right hand corner this will then erase all codes that are not active, after about 5 secs you will get the display again. if you have no faults stored you will not see any if you have faults still they need to be sorted . i have posted a pic to help you hope that helps"
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vangede

Foregående

Tilbage til Diverse