Den kan indstlles til mange forskellige funktioner
- låser alle døre op når førerdøren åbnes (n)
klapper sidespejlene ind når du låser hhv klapper ud når du låser op (n)
sidespejle vinkles nedad når der sættes i bakgear (j)
alle vinduer ruller op når bilen låses (j)
alle vinduer rulles ned når bilen låses op (nope)
soltaget lukkes/åbnes ved lås/låsop - har ikke soltag
regnsensor intervallerne kan indstilles - har ikke regnsensor
viskeren laver et svirp x antal sekunder efter man har brugt sprinkleren (j)
komfortblink 2, 3 el. 4 gange (j - 4 gange)
aut. kørelys - man kan vælge at bruge tågelygterne (n)
tænde tågelys ved aktivering af fjernlyset (j)
udvide find me/follow-me-home lys til baklyset og nærlyset og tågelys (j - baklyset)
motor-/kabinevarmeren kan tændes/slukkes med bilens alm. fjernbetjening (j)
sædevarme kan aktiveres ved motorstart (n)
omdrejningstæller og speedometer laver et "sweep" når man drejer nøglen (j)
skruer ned for radioen, når man sætter i bakgear (n)
tænder for fartpiloten når motoren startes (n)
velkomst/farvel besked i kørecomputeren (nope)
Funktionerne med (j) har jeg valgt at tænde for på min.
Det tager 10 min. at montere den, hvis man har ledningsnet til en AEM som ikke bruges eller hvis man har RTI. Den kan også kobles til radioen. Det tager lidt længere tid. Den er forsynet med ledninger som passer lige ind i Volvoens ledningsnet.
Der følger et lille program med til PCen, hvor man indstiller funktionerne. Man kan vælge at aktivere nogle funktioner om hhv vinteren og sommeren. Man kobler æsken til PCen via USB. Man kan konfigurere æsken såvel udenfor som indeni bilen. Når den er monteret i bilen skal man huske at lade USB kablet sidde i æsken, så man nemt kan konfigurere den mens den sidder i bilen. Man kan også indstille den med nogle kombinationer af knaptryk på knappen til varmen i bagrude og spejle.
Den har ingen indflydelse på bilens øvrige elektronik.
Jeg har lige monteret min i dag, og det eneste jeg ikke kan få til at virke er vinkling af spejlene ved bakning. Men VolvoTech plejer at være hurtige til at udbedre. Jeg har klaget til ham i dag, og jeg følger op på hans response her i forum. Der er så nogle af funktionerne jeg har fravalgt, som jeg derfor heller ikke har tjekket.