Jeg har fået et kedeligt problem tilbage, min volvo trækker ikke altid som forventet.
For det meste kører den som den skal, men ind imellem vil den ikke accelerere som den bør.
Det virker som om at turboen er forsinket i at danne tryk.
Jeg synes at mit problem er mest tilstede, hvis bilen er startet med varm motor.
Har ikke dette problem om morgenen når bilen har stået stille hele natten.
Bilen havde også dette problem i marts og starten af april, men fik skiftet gasspjæld på den og så forsvandt det.
Kørte bilen ret frisk lige efter at have fået det nye spjæld på, da den føltes som en helt ny bil og trak mere end med det defekte spjæld.
Jeg har lavet en kort video som i kan se her:
http://youtu.be/H_rjsoBNENg
Efter at have set videoen, så kan jeg godt se at det ikke er helt så synligt som det føles i bilen.
Jeg har trådt speederen næsten ned til kick.
Må indrømme det er lidt ubehageligt at have dette problem, specielt når det opstår lige op til overhaling.
-----
Så tror jeg problemet er løst, har her til aftens renset lmm og kørt med den under betingelser, hvor problemet opstod tidligere. Men nu trak den bare som den skulle alt i alt en rigtig god tur
-----
Så forsøger jeg igen.
Tror problemet er løst nu, olieskift og luftfilter har vidst klaret mit problem. Nu har den i hvert fald kørt uden problemer i 5 dage.