Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

gmtgmt skrev:Jeg vil nok sige det er hardy skiven. vis det er et krys så går det ikk væk det bliver være jo hurtiger du køre. Det plejer det altså at gøre

Klågem skrev:Mener ikke at der sidder hardyskive på din. Men gummiophænget midt på kardanen kan være synderen. Hvis det er blevet slatten opfører den sig sådan.

nj skrev:Jeg tror mere på at det er et eller flere kardankryds som er defekte, opslidte eller fastrustne.
Oftest det bageste kryds.

Sander skrev:nj skrev:Jeg tror mere på at det er et eller flere kardankryds som er defekte, opslidte eller fastrustne.
Oftest det bageste kryds.
Gir' dig ret. Sådan opfører en amazon sig i alt fald med et fastrustet kryds. klap klap klap og lyden fader ud i takt med omdr. stiger. Men ja skift da det hele. Men inden du kígger uden for landets grænser, så har Både Gadbjerg og Classic Volvo parts i Hammel garanteret krydsene og midterleje og gummiophæng og hvad ellers hvad der måtte være mere. Jeg kan se at mekonomen har krydsene på lager til en 164. Man kan ikke vælge mellem automat og manuel men krydsene og midterlejet er de samme om det er det ene eller anden kardantype. se evt her
http://www.gcp.se/svenska/kataloger/nav47227?type=sc

nj skrev:Fordi der "absolut intet rust er i automobilet" kan et kardankryds sagtens være fastrustet. Det har absolut intet med hinanden at gøre.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster