Du må holde os opdateret med billeder osv.
Mvh
Chris
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Lillelund skrev:Hej Lars
Jeg synes faktisk den ser rigtig fornuftig ud , både bil og pris. Iøvrigt kan der jo nok også files lidt på prisen.
Ville selv holde mig langt væk fra de biler der kun sælges til CVR-nr , fordi det er der jo nok en grund til !!
Har selv en 140 hk fra 2003 der har kørt 183.00 km , og den er jeg rigtig glad for. Jeg havde egentlig bestemt at jeg vil opgradere den til 188 hk via BSR , men jeg må sige at jeg ikke finder det nødvendigt længere. De 5.000,- vil jeg hellere bruge til andre ting.
Mvh Arne

Klågem skrev:Lillelund skrev:Hej Lars
Jeg synes faktisk den ser rigtig fornuftig ud , både bil og pris. Iøvrigt kan der jo nok også files lidt på prisen.
Ville selv holde mig langt væk fra de biler der kun sælges til CVR-nr , fordi det er der jo nok en grund til !!
Har selv en 140 hk fra 2003 der har kørt 183.00 km , og den er jeg rigtig glad for. Jeg havde egentlig bestemt at jeg vil opgradere den til 188 hk via BSR , men jeg må sige at jeg ikke finder det nødvendigt længere. De 5.000,- vil jeg hellere bruge til andre ting.
Mvh Arne
Der er jo en vigtig detalje som gør at mange biler kun bliver solgt til cvr nummer... Garanti.
Forestil dig at du køber en brugt bil der har kørt et par 100 k. Bilen koster 50 k. Efter 6mdr virker klima ikke. Den skifter måske ikke så godt gear pga slidt kobling.. Så Skal forhandleren pludselig betale 50 k i Rep på en gammel bil.
Så er det bedre for en forhandler at sælge den til et cvr. For 35 k og så et den væk uden risiko.
Men hvis man nu gennemgik bilen fra a til Z kunne man jo hurtigt se om den ville blive dyr i Rep.
Jeg ville ikke være bange for at køre en bil til cvr.

Bandit skrev:Med hensyn til fælgende er det jo også afhængig af hvad prisen er. Du skal jo også være opmærksom på om de er skæve.
Er prisen god, er der måske også plads i budgettet til en renovering og lakering.
Fandt for et par måneder siden et sæt Nebula 18" monteret med 225/40-18 Viking dæk der havde kørt ca. 500 km. Et af fælgene havde en lille skramme (ikke kantsten) og to af dem var en smule ovale.
Dem gav jeg 6k for og så er der altså også plads i budgettet til at få dem rettet, hvis jeg skulle få lyst til det.
Fandt lige dem her med små kantskader.
Hvis han har dem endnu, kan det jo være at han er til at handle med.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41979838

chrjen skrev:Er de originale?
Det ligner kopier herfra?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst