Hej igen alle sammen
Jeg har lige været til tælling efter en gut i bil kørte ud foran mig, hvor jeg kom cyklende med +30 kmt. Så det var lige som at cykle ind i en mur, og gjorde faktisk pænt ondt. Men nu er skulderen ved at kunne bruges igen, så jeg kan komme i gang med at vedligeholde, den dejlige bil.
Tak for jeres svar. Jeg har ikke fået mails om, at I har været så venlige at hjælpe mig, så det må jeg lige ind og få sat op somewhere.
Jeg har for 2 år siden haft problemet med, at hele instrumentbordet gik ud, og her fejlsøgte jeg selv med en plastik"pind", og fik en dygtig lodder til at fikse det. Siden da har det bare kørt for mig, men nu er den periodisk gal igen. Dog ikke så voldsomt.
Youtube linket viser præcist hvad der sker.
Jeg kommer fra Randers, men hold da op dem i Ålborg er svinedyre.... Det hele handler jo blot om, at en lodning er blevet dårlig, og det sker åbenbart for mange Volvo ejere. Sidst fandt jeg et firma i Tyskland, der kunne lave det for under 100 euro. Det kunne de til alle biler.
Når den nu er periodisk, er det lidt svært at finde. Men jeg er da sikker på, at hvis jeg først skruer det ud, og tjekker lodningerne mens det stadig er sat til, kan jeg være heldig at finde stedet, hvor lodningen er "kold". Det lykkedes fint sidst.
Det må jeg prøve, når jeg lige får tid til det.
Men jeg vil da lige prøve den med strømmen fra først.
Tusind tak for jeres feed-back.
CK