Tja så fik jeg den hjem i garagen
på positiv listen er bilen umiddelbart stortset original, med 7sæder og CD afspiller
der er dog en del der skal laves på bilen inden den kommer til at spinde helt perfekt, men min mor skal ikke bruge sin bil før til foråret, så nu skulle det være
Foreløbige TO DOO liste:
PCV system rensen/skiftes
Tandrem
Accessory belt
Motorolie + filter (skifte)
Brændstof filter
Gearkasse olie (flushe)
EGR system rense.
Ophæng (motor/gearkasse)
Bageste krumtaps pakning
Tandhjul i triptæller (triptæller rulles til rigtige Km)
Kompressionstest
her kommer sikkert flere ting efterhånden som jeg får skilt bilen ad
angående bageste krumtapspakning er jeg i tvivl om jeg "bare" skal afmontere gearkassen, eller om det vil være en fordel at løfte både motor og gearkasse ud, for samtidig at kunne arbejde på motoren med at få skiftet PCV/tandrem/bælte osv. er det et meget større arbejde ????
Fejlkoder !!!!
hvilket system vil være mest optimalt at anvende til en Volvo 850 fra 95 (VST/DICE/VIDA) ???