så er koblingen vist færdig på den gamle Volvo, og jeg skal ud og finde en ny, men da der er planer om effekt forøgelse inden for den nærmeste fremtid ville der være lækkert med en kobling der kunne holde til lidt mere end de org 190 hk. jeg mener at have læst et sted at man skal smide koblingen fra en volvo (850 t-5r 250 hk) i men er der nogen der ved om det er plug and play eller nogen der har nogen andre forslag ?
glem den kobling fra 850eren køb en trykfod der kan tåle lidt ekstre, de kan købes de fleste steder med tunings stumper til volvo..her fra klracing hvor jeg har købt lidt stumper fra, det er da sikkert også til at bestille den hjem her i dk
tusind tak for svaret, ved du om den billige stadig er bedre end den org ? motoren er en b204ft og mener at 4 gear med overdrive er en m46 gearkasse som du skriver
mener og have læst den kører noget 0,6 bar som b230ft
det er vist noget med at der er noget elektronik ind over lade tryk.. ellers er det bare at skrue op til den tændingbanker og så lidt tilbage igen.. men sikkert noget 0,7-0,8 vis den ikke er chiptunet..