Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Sako75 skrev:Skal til at lave samme stunt på samme radio, så sig endelig til når du finder dem.
Ligner iøvrigt meget dem der sidder i Toyota dimser.

Peter_C skrev: lade den ligge usamlet og "vente på miraklet"
MVH Peter C:

Sako75 skrev:Cool, så var der jo lidt Nippon over dem![]()
De er sikkert de samme som sidder i alle andre Japanske biler også, nu sidder der jo også Toyota stumper i en Volvomotor

Peter_C skrev:Sako75 skrev:Cool, så var der jo lidt Nippon over dem![]()
De er sikkert de samme som sidder i alle andre Japanske biler også, nu sidder der jo også Toyota stumper i en Volvomotor
Selve radioen er "Made i Japan" og S/V40 ER jo halvsøster til Mitsubishi Carisma, så at pærerne skulle være Japanske er vel egentlig ikke så mystisk, når det kommer til stykket.
Måske bare lidt underligt at de ikke optræder i Volvos reservedelsprogram, når de gør i Hondas (+ måske Toyota og Mitsubishi m.fl.)
Reservedelsmanden hos Honda gloede godt nok lidt da han spurgte "Er det til Honda eller Iveco ?" og jeg svarede "Det er til Volvo !"
Nå, men de er bestilt, og han vil ringe når de er hjemme ... fint nok !
Prisen på 38,- pr. stk + moms er dog ret led synes jeg.
MVH Peter C:
Sako75 skrev:
Når jeg fåt splittet min radio ad skal jeg lige prøve at se om de passer fra Toyota så kan vi jo se om prisen er en anden hos dem.

Hovn skrev:God ide. ... det kunne hjælpe ligesindede i fremtiden
Ja tak. Jeg tror vi er flere der læser med. Der mangler sku også lys i min radio, i knapperne. Havde egentlig opgivet det to gange og samlet den igen, men hvis det lykkes for jer, såe...

Det ligner samme pære som der sidder i shiftmode-knappen til gearkassen på min 960er. Ifølge Volvo kunne pæren i denne knap ikke købes løst og jeg skulle købe en ny knap til ca 700,-!

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster