Volvo v70 2,4T fejlkode 6805

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo v70 2,4T fejlkode 6805

Indlægaf søren 2,4T » fre jun 13, 2014 15:12 pm

Hej med jer.

Jeg er begyndt at få fejlkode 6805. Det er en ladetryksfejl. Jeg løsnede WG 1,5 omgang og det hjalp i en tid, men nu er den kommet tilbage. Jeg skal gå bilen efter i morgen (lørdag 14/6) og jeg har tænkt mig at gå alle vacuum slanger efter (de er dog nye) samt lede efter utætheder. WG lader til at fungere fint og er ikke utæt.
Bilen er tunet og kører med 16T turbo, sports udstødning, større dyser, 3" indsugnings rør fra Lmm til turbo. Jeg har ladetryks ur på og det ryster meget ved højt ladetryk (ca. 1bar) dette kan muligvis undgås hvis jeg sætter et filter foran, dette bliver også testet i morgen.

Hvis der er nogen der har prøvet det samme, eller har nogle gode bud på sagen så spidser jeg ører :D

Mvh Søren
2001 Volvo v70 t5
2012 Volvo v70 2,4 d5 215hk awd
søren 2,4T
Superbruger
Superbruger

Re: Volvo v70 2,4T fejlkode 6805

Indlægaf edi » søn jun 15, 2014 20:49 pm

Hvem har tunet den,er der MTE software i den,eller?
Hvor meget lader den med 16T,og er der blå dyser eller grøne bosch?
Det må være noget galt med TCV,vacum slanger,eller måske olie i- fra intercooler har tilstopet tryk sensor.
Har du sat 3" Cai after indgerb med turbo?
Mvh
edi
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf søren 2,4T » man jun 16, 2014 8:00 am

edi skrev:Hvem har tunet den,er der MTE software i den,eller?
Det må være noget galt med TCV,* slanger,eller måske olie i- fra intercooler har tilstopet tryk sensor.
Mvh

Der er ARD software i den. Blå dyser. TCV fejler ikke noget, den er næsten ny. Har også prøvet med en anden for at være helt sikker. Jeg gætter på at 3" Cai du spørger på er 3" cat. Og nej der er hverken 3" cat eller downpipe på... Endnu :D Jeg har tjekket alle vacuum slanger, samt trykprøvet systemet i weekenden, løsnet WG lidt mere. Men der kommer stadig fejlkode 6805. ØV

mvh søren
2001 Volvo v70 t5
søren 2,4T
Superbruger
Superbruger

Indlægaf karin2014 » man jun 16, 2014 9:36 am

Experts recommend getting rid of a maximum of 2 pounds 7 days, then it would be possible get rid of no less than 5 excess fat in the calendar month. Enjoy when you've trx workouts hit smaller targets. Simply just really don't remember along with food. Pick gains you'll savor and that will keep you going to realize your future prize.
Get smaller sized advantages with regard to more compact quantities of bodyweight after which bigger benefits when you have hit a significant motorola milestone mobiel phone for instance 30 lbs. Have patience. Understand that Cheap Trx an individual don't gain the load in a single day. You are unable to need to lose it speedily, sometimes. The best plan will be reliability. Continue observe and also the excess weight should come down and remain off of.
Ensure you decide to shed weight for your everlasting reason as opposed to for TRX Bands For Sale forthcoming occasion or another reason. Follow these tips, stick to it, and luxuriate in your brand-new, healthful shape.
A rise in the exact amount and also power of exercising through as low as 20 min on a daily basis are able to do wonders to assist you achieve weight reduction ambitions. Several. Collection smaller, attainable targets. When your main goal trx pas cher is almost always to drop 60 kilos, you will not have the ability to reach of which goal in a short period of time. Established more compact ambitions like five to ten lbs by 50 percent many months.
karin2014

Indlægaf edi » man jun 16, 2014 13:42 pm

søren 2,4T skrev:
Det må være noget galt med TCV,* slanger,eller måske olie i- fra intercooler har tilstopet tryk sensor.
Mvh

Der er ARD software i den. Blå dyser. TCV fejler ikke noget, den er næsten ny. Har også prøvet med en anden for at være helt sikker. Jeg gætter på at 3" Cai du spørger på er 3" cat. Og nej der er hverken 3" cat eller downpipe på... Endnu :D Jeg har tjekket alle vacuum slanger, samt trykprøvet systemet i weekenden, løsnet WG lidt mere. Men der kommer stadig fejlkode 6805. ØV
mvh søren

Har du købt softloader med?
Den her sensor kan være tilstopetBillede,eller LMM der broker sig.
Det jeg mente med 3" cai,var indsugningsrør.
Edi
edi
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf søren 2,4T » man jun 16, 2014 14:39 pm

edi skrev:
søren 2,4T skrev:
Mvh

mvh søren

Har du købt softloader med?
Den her sensor kan være tilstopetBillede,eller LMM der broker sig.
Det jeg mente med 3" cai,var indsugningsrør.
Edi

Ja, har købt softloader med. Det fungere ganske fint.

Har godt tænkt på map sensoren. Det kunne godt være at jeg skulle prøve at skifte den. Har en ny til at ligge. Lmm er ikke ret gammel, så jeg tvivler på at det er den.

Jeg har et 3" indsugningsrør. Men jeg satte original på igen i Lørdags, for at se om det ændrede noget. Det gjorde det ikke
2001 Volvo v70 t5
søren 2,4T
Superbruger
Superbruger

Indlægaf søren 2,4T » tors jun 26, 2014 10:59 am

Så ser det ud til at det fungere igen. Tilsyneladende en dårlig LMM. (den er kun lidt over et år gammel org. Bosch) Nu trækker den fint igen. Så der kan man blive snydt! En fejlkode på ladetryk, kommer i virkeligheden fra LMM.

Det underlige er at den virkede med mit BSR trim.

Mvh Søren
2001 Volvo v70 t5
søren 2,4T
Superbruger
Superbruger

Indlægaf edi » man jun 30, 2014 20:36 pm

Lmm bidrager til någon gange mærklige fejl.Hældigvist du løste den.Godt bilen kører igen som den skal.
Mvh
edi
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj