Helløjsa alle Volvo folkens!
Ja, så skete det der bare kan kaldes et rent mareridt - min motor har lige sparket et ben ud igennem siden!:(
Der er ikke nogen ordentlig forklaring på det andet end, at jeg ville formode at der har været problemer med olie smøringen til det ene
plejleje? Måske.... Har ikke fået kigget på det endnu. Bare mærkeligt at det sker, den har ikke engang rundet de 350.000 km endnu:O
Volvo havde da ellers fået æren af at tjekke den igennem og skifte olie/filter osv. og lige siden har der egentlig været lidt små bøvl med den:/
Men til sagen vi jo må -
Jeg søger en brugt motor til min elskede Volvo S60 170 HK 2001 - og tænkte på om der måske var nogen af jer der havde en én liggende? Tilfældigvis? Eller om i kender nogen
der måske har en liggende. Ser helst at den ikke har flere km på bagen end 200.000. Synes det er lidt problematisk at skulle finde den på E-bay - måske fordi jeg ikke ligefrem er den klogeste til websider og computer:P
Den nærmeste Autoophugger vil ha' 10.000,- hvilket jeg VED er i overkanten!
Oplysninger:
Volvo S60
2.4 - 170 HK 2001.
Motor Kode: B5244S2 - Benzin 5 Cyl.
Ingen Turbo.
Jeg håber på jeres forståelse og ser frem til en hurtig løsning, så min elskede Volvo kan komme på vejen igen;)
Forsat en rigtig god dag til jer alle:)