Jeg har faktisk set og hört, at dem biltema sälger (brisk) körer udemärket på 850, kender en som körer rally i en 850 glt, som er helt tilfreds, men de körer ikke så langt, men dem kunne man köbe på en söndag

.
Der er mange der siger at kun Volvo originale tändrör virker, jeg kender rigtig mange som ikke gör det, min ene xc70 prövede jeg original, men den gik langt bedre med NGK iridium BKR7EIX, men den har også ca 240hk på hjulene, og holder ca 60.000km, hvor Volvo originale holder ca 160.000 km, alle mine volvoer körer på NGK, har prövet bosch plus 24, de var ikke gode på mine, men har oplevet andre hvor det er ok, men det med tändrör er en smagssag, og der er så mange forskellige meninger om hvad der körer bedst osv, det er jo heller ikke alle der körer på originale hjullejer, tandrem, udstödning, luftfilter osv, jeg köber hvad jeg syntes der er bedst til mine gamle biler, men det er ikke biltema-ting til biler, det er helt sikkert

.
Men jeg har også en rigtig en, som jeg köber 98% af mine dele hos, de sidste 2% er det kun Volvo som har.