Hej. Det er ikke alle dele som har deres egen navn. Nu har jeg fundet det her
http://www.volvopartswebstore.com/showA ... egory=7868Her kaldes det bracket ( beslag / holder) Jeg ved at det ord går igen på rigtig mange dele i et reservedelskatalog. Det er en del som holder en anden del fast og dem er der mange af. Der er ikke så meget andet at gøre end at forklare sig. Men der er noget jeg ikke helt forstår. Hvori opstår din begrænsning. Du har jo fundet et billedet. Hvorfor går du ikke til volvo , tag et print med, og siger/ viser hvad du skal bruge. De har også et katalog med billeder, de er vant til at lede efter de her navnløse dele, hvis det er via telefon og der er tvivl om man snakker om det samme, kan man endda få reservedeksfolkene til at maile et billede fra reservedelskataloget. Du kan også tage et print med til en ophugger ring først og spørg om de har din model stående, jeg tror ikke de afmontere sådanne dele. Måske kan det ikke betale sig, jævnfør prisen i det link jeg har henvist til. Er det korrekt at din bil er med multilink og fra før modelår 95