Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Ingemann skrev:Hejsa!
På min 142, er der en lampe i instrumentbordet der lyser. Lampen er rød, og der står "BR".
Hvad betyder den lampe helt præcist?
Jeg har desværre ikke instruktionsbogen, så kan ikke slå det op det.
Har en idé om at det har noget med bremserne at gøre, men ville gerne lige være sikker inden jeg kaster mig over det.
Lige en anden ting.
Er der nogen der ved hvor stor en sikring der skal sidde på batteriet, når man har flyttet det til bagagerummet? 200A?

Ingemann skrev:Det var også det jeg tænkte, men jeg har gået bremserne efter 2 gange nu, udluftet dem i den rigtige rækkefølge osv, men den lyser stadig. Jeg tror jeg gør et eller andet forkert.
Det er også frustrerende at der er 3 udluftningsskruer på hver forkaliber

Ingemann skrev:Hejsa!
På min 142, er der en lampe i instrumentbordet der lyser. Lampen er rød, og der står "BR".
Hvad betyder den lampe helt præcist?
Jeg har desværre ikke instruktionsbogen, så kan ikke slå det op det.
Har en idé om at det har noget med bremserne at gøre, men ville gerne lige være sikker inden jeg kaster mig over det.
Lige en anden ting.
Er der nogen der ved hvor stor en sikring der skal sidde på batteriet, når man har flyttet det til bagagerummet? 200A?

Kragbak skrev:Hvor meget effekt trækker din starter? når man arbejder med lav spænding (12Volt) Kommer man meget hurtigt til at trække store strømme og derfor er det vigtigt at kablet er af et tilstrækkeligt tværsnit her er længden også afgørende.
Hvis du finder ud af hvor meget effekt din starter trækker vil jeg godt prøve at lave en beregning på dit kabel.

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster