af gälleryd » lør dec 05, 2015 17:17 pm
Premium spiller noget bedre og renere, men der er jo og så 11 höjttallere, subwoofen er afmonteret, da den giver for meget bas, og pa-300 er jo på 300w(4x75), hvor pa-200 er på 200w (4x5o), men ellers er der ikke så stor forskel, men klart Premium er bedre, og med hu-850 er der flere justeringsmulighedder, fram for hu-650.
Jeg er typen der godt kan sige at jeg har taget fejl, og stå ved mit ord, jeg har lavet fejl flere gange, men gör det kun den ene gang, jeg lärer hele tiden, men jeg undskylder, specialt dig Kjär, men er glad for du blev tilfreds afligevel.
Der fordi jeg har haft så mange forskellige v70n-xc70n modeller, så det blev blandet helt sammen, men for at slå fast så er gul-märkat det bedste, blå-märkat er nästbedst, og hvid er alm standard i de fleste v70n-xc70-s60(02-09), jeg brugte også hele aftenen ved min ven på Volvo, får at gå alt igennem, både min bil og konens bil, og min gamle far har en 06 v70 t5 med 260hk, med alt udstyr, han har samme som mig , men med 11 höjttallere og han har sin subwoof i, nå men jeg ville bare forklare mig, så man ikke bliver en lystlögner/fusker osv, for jeg gör hvad jeg kan for at hjälpe folk.....OK
Sidst rettet af
gälleryd man sep 24, 2018 6:01 am, rettet i alt 1 gang.
venlig hilsen Jan