Jeg kunne også bare köbe en ny xc70, men jeg bryder mig ikke om dem fra 08 og fram, det skal väre v70n karossen, og jeg har en motor og geartronic gearkasse liggende fra en v70 2007, med ca 60.000 på klokken, så den sätter jeg nok i på et tidspunkt, da jeg ikke mere gider at have biler der har kört over 200.000 km, altså motormässigt, og nu er vi lidt i tvivl om vi skal köbe en jagtstue oppe ved polarcirklen, med ca 60 hektar til, eller en kabe 880, eller et amerikansk mobilhome, så jeg kan have trailer på til min atv eller snescooter, eller vores cykler, värktöj osv, så lige nu er jeg glad for at min far ikke körer så meget i sin 2006 v70 T5, så er konen tilfreds intil vidre, men jeg må indrömme at jeg sidder og fortryder lidt jeg solgte vores kabe 780 campingvogn, der var godt nok lavet mange forbedringer på den, solceller på taget, internet opkobling, LED lys over alt i vognen, ekstra ovenlysvindue og så fik jeg den malet i volvo´s blå ocean-race farve i 2013-14, da röd IKKE er min farve.
Jeg har kört i så mange forskellige biler, i forbindelse med mit arbejde oppe i nordland, audi, mercedes, bmw, de fleste japanske biler, engelske, italienske osv, men Volvo fra p2 serien, s80, s60 og v70 er dem jeg föler mig bedst tilrette i, og ved mest om, og så har jeg ventet i snart 5-6 år på at få lov til at köbe en 1998 945 ftt, der har kört ca 50.000 km, af en gammel mand på 80 år, han er godt nok sej at handle med, han har haft den fra sprit ny af, alle service er gjort hos Volvo, har altid stået i varm garage, men som tröst har han lovet mig tilbudet, når han engang vil af med den
Nå men det var lige en lille fortälling, om hvorfor jeg ikke har mine gamle xc70ere og campingvognen mere, men Volvo kommer jeg altid til at köre i