Nyt topstykke eller ombytnings do.
Nu tænker jeg er det sådan at jeg kan forvente at det fortsætter med problemer og dyre reparationer ?
Person
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

stegt flæsk skrev:Havde selv købt en nyere Volvo V702002 efter min gode 850'er og fik af vide der var 80000 tilbabe efter sidste skift af tandrem men ikke noget om vandpumpen samt jeg ikke kunne se noget mærkat om det.
Min mekaniker sagde lad tvivlen komme til gode og hvad opdagede vivandpumpens lejer var slidte så vi skiftede både tandrem/vandpumpe strammer ligesom også kileremme strammer der
puha den var tæt på.
Person hvis jeg var dig og du er i tvivl få lukket op og kontrolleret din bekymring så du ikke står i samme situation som SuperSaxe, det kan gøres for under en plovmand.

Person skrev:ØV Volvo V70 D3 Aut. MY 2011 330kkm. Kørte torsdag aften hjem fra Thisted underlig lyd og død motor, så bilen blev bragt til Volvoforhandlerens værksted, jeg har i eftermiddag fået at vide at vandpumpen er eksploderet, så ved man jo at tandrem og kamaksler stopper - toppen er totalskadet, men blokken er heldigvis i orden så deeet--.
Nyt topstykke eller ombytnings do.![]()
Nu tænker jeg er det sådan at jeg kan forvente at det fortsætter med problemer og dyre reparationer ?
Person

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster