Min gør det også. 2,4 2000. Jeg er begyndt at slippe gassen 0,5 sek før udkobling. Til gengæld gasser jeg også op 0,25 sek inden indkobling. Tror det er gasspjældet.
Jeg har renset gasspjældet helt rent, men den gør det stadig.. har hørt at det ikke er så smart med det spray, da bilen skal køre, og vis man skal undgå fejl som luftmasse måleren være tilsluttet, og den kan vist ikke tåle det rens???
Da jeg lige har købt bilen ved jeg ikke om det er normalt, så det er derfor jeg spørger andre volvo ejere som må stå med svaret.. om det er et problem, så ja vis den ikke skal gøre sådan, vis den skal og det er normalt, ja så kan det jo ikke være noget problem..
Hvad med jer når i tænder A/C stiger jeres så ikke i omdrejninger, hver gang pumpen starter, for det gør min hellere ikke..
Min gør det også, som jeg skrev. Ved ikke om det er normalt. Men hvis jeg slipper gassen et splitsekund før udkobling, gør den det ikke. Min ændrer ikke omdrejninger ved ind/udkobling af ac-kompressor.
Ok, har bare haft andre biler, hvor den steg lidt i omdr ved aktivering af a/c. men det gør de nok ikke på volvo så
men det undre mig bare der ikke er flere som køre i v70 fra 2001 og frem herinde... der kunne sætte lys på sagen.. det er første gang jeg køre volvo, har altid kørt opel