Din gearkasseolie har sikkert aldrig väret skyllet/byttet, heroppe i Sverige gör man det ikke, da de siger at det skal kunne holde bilens levetid, men dog gör de ved taxi, politi, ambulancer ved 60.000km, Volvo vil hellere bytte en gearkasse end olie, man skal selv bede om det ved service, også selv om de holder på at det ikke er nödvendigt, ja goddav do, det er bland andet en af grundene at jeg sätter et magnetisk oliefilter på ekstra ved gearkasseskyl, jeg har prövet at skille det ad, efter olieskifte, og der er ret mange små metalpartikler i filteret bagefter, det hedder for resten CAR QUEST part nr 85953, jeg fik min bror til at tage det med hjem fra USA, men mon ikke man kan finde det på EBAY, jeg bruger det på mine biler, volvoen og jeepen, min gamle 940 er jo manuel, så der gör jeg det ikke, og igen den skrotter jeg bare, hvis der bliver for store dyre problemer

.
Jeepen har jeg lagt en del penge i, så den bliver passet, fik bla monteret ARB locker i sidste år, og har planer om at sätte MSD tänding i snart, og har dana 44 på bagakslen, så det kan holde under lidt hårdere terrain.