Nu må du meget undskylde Ingemann ! -Jeg skrev ikke mit synspunkt, for at fornærme dig eller andre, det ligger mig så uendelig fjernt....
Synes din idé og tanker om, hvad du har råd til, er eventyrligt egoistisk.. Jeg har fulgt med i din tråd, om den storslåede renovering du har foretaget dig, og er sikker på, dit eksemplar meget længere end de 10-15 år, som du beskriver.... -Og ja, så kan du jo være temmelig meget ligeglad....
Men ved du hvad, jeg har købt en top-renoveret Amazon, fra ´63 (som jeg både er glad og stolt af/for). Min kone og jeg købte den fra et dødsbo, af datteren, og jeg ville have været utrolig glad, for at vide de små detaljer inden jeg købte "originale reservedele"...
Uanst hvad tilgang du har til ældre volvo'er, så er vi nogle der gerne vil bevare dem. Ikke sådan Johnny-Brian agtigt, eller som "hjemme-sløjd" - Men som Volvo'erne kørte og blev brugt, dengang de var hverdagsbiler...
FORRESTEN... Synes jeg din tone i dit svar er/var utrolig nedladende og personligt.... Det tjener ikke en Admnistrator.... værdigt!!!!
Og burde slet ikke fremsendes i et offentligt forum...
Men jeg undskylder da, min tilstedeværelse, og skal slet ikke blande mig, i den almægtiges volvo (verdens) opfattelse....
Endnu engang undskyld
Jens Peter Just
2691 5122 /
jp@jp-it.dk