Skal den trækkes af? Opad? udaf? eller?
Grunden til den skal af, er at det giver bedre plads til arbejde med at montere solfilm på forruden
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

DK Volvo 850 skrev:Giv mig et ring, så skal jeg fortælle dig hvordan. Om ikke andet, så ordner vi det i morgen aften når du kigger forbi

Ørsted skrev:Man må da ikke montere solfilm i forruden?

Shadows skrev:Ørsted skrev:Man må da ikke montere solfilm i forruden?
ØH, man må da heller ikke chippe sin bil, - som DU har planlagt??
Nå, men spøg til side. Den film der skal på, er næsten helt klar. Toning 25% Men giver bedre sol/varme beskyttelse end de mørke. Speciel teknologi gør det muligt, men den koster kassen. Du kan se den på mine fordøre, på vinterbillederne her: http://volvosnak.dk/viewtopic.php?t=1993
Jeg vidste at der ville kommentarer - derfor skrev jeg årsagen til at ville afmontere listen. Kald mig bare provo!

Klågem skrev:Jeg har lige ædt en hel pose Chips inde i min.. De sagde panserne ikke noget til for det var en reklamepose fra volvo... Altså Volvorelateret chips

Shadows skrev:Du må ikke chippe, ikke pga forøget heste - men bl.a. fordi du ændrer på CO2 udslip og kultveilten osv.
Åh ja, - de tonede baglygter... tsk tsk

Volvo4life skrev:Hvis man svarer på "Shadows" spørgsmål, bliver man så ikke medskyldig i hans lovovertrædelser...

Tilbage til Karosseri og Interiør
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster