Ingemann skrev:Jeg er enig med Hr. Småsur her. Jeg vil da også opfordre til lidt småulovligheder i det her tilfælde. Det har jo i praksis INGEN betydning for bilen.
Manden spørger om det kan lade sig gøre, og ja, det kan det godt. Han skal bare lige være opmærksom på nogle detaljer! Jeg synes da at det er bedre så at indrømme at det er ulovligt, men samtidig gøre opmærksom på at det er det, der skal til, hvis han gerne vil have de fælge på.
Jeg synes du opfordre til en meningsløs diskution, Klågem..![]()
Thumbs up for spacere!
Jeg er da helt enig om at man bare skal smide nogle spacere på Ingemann. Men jeg syntes at Hr småsur skal tænke over hvad han skriver. Han er meget hurtig til at rakke andre ned. Fint med det. Men så skal han ikke efter en uge opfordre til ting som han brokkede sig over. Han var meget på bagbenene i den nævnte tråd. Og derfor syntes jeg at han skulle have den igen
Prøv at læse hans tråde.
Hvis man finder et link til en hjemmeside om Volvo... Så er det noget være bras. Og den er fyldt med fejl osv.
Kommer man med et perlestensmekanikertip.. Så er det noget klamphuggerri. Og man skal ud og købe specielværktøj for en masse penge.
Men kommer han selv med nogle tip eller råd samt henviser til en anden hjemmeside som også er fejlfyldt iflg. hans egen tekst. Så er det helt i orden.
Jeg kan ikke se forskellen på om en fra Volvoklub Kolding laver en hjemmeside med fejl. Eller om Volvo laver en...
Så kommer den. Jamen du kan da bare lade væ´r med at læse det.
Rigtigt. Men når det er respons på en tråd som jeg skriver. Så læser jeg det.