Shadows skrev:Jeg vil bare lige bemærke at Småsur i tre PM'er i dag har bedt mig fjerne min kommentar til hans sure kommentar.
Derfor skal jeg gerne være den første til at undskylde hans kommentar.
Og så gider vi ikke høre mere om det

..tilbage til emnet !!
Tsk..tsk.. Sikke et pattebarn du er!! Men fint - du vil tage alle brugere som gidsler i din hetz imod mig - Så vi kan jo bare atter engang vende os imod din underlige optræden herinde - med skjulte nr.plader og diverse ulovligheder - og ikke mindst din dumme fodnote om, at farten ikke dræber.

Det er da barnligt og åbentlyst at du hverken kan eller vil bevæge dig op af sandkassen. Jeg har intet at skjule - men jeg sparer naturligvis de andre brugere for, at jeg beder dig holde hentydninger til tidligere fejder ude af andres tråde - og så svarer du endda på denne måde - tager tråden her som "gidsel".
Du forsejler blot fakta, at du er magtesløs og handler som et barn - meget lille barn.
Og Shadows...
Hvem er "vi" i dit indlæg? - Er det dig der bestemmer?
Skal du referere til mine PrivateBeskeder til dig - så lad være med at smålyve - det understreger KUN at du er magtesløs og umoden.
Og skal du være dygtig til at holde emnet på plads - så var det jo lige præcis det jeg bemærkede til dig i en PrivatBesked!