Ja til start vil jeg med et smil

sige klap nu lige hesten. (forstår du jeg kan ikke stå på skøjter).
Om du /I ville takle det på en anden måde vil jeg lade være op til Jer, men føler måske lige Ulrik`s indlæg (tja Sanders også hvis jeg forstod det rigtigt) fortjener et svar.
Til orientering startede jeg på et Volvo værksted og er ikke færdig på værkstedet, men grundet ca.- 2 ugers tidsbestilling så giver det lidt tid til overvejelser (tja det var jo også her volvosnak kom ind i billedet), vil så lige pointere, at de første fejlkoder som de aflæste kun har affødt nye tændrør samt et tilsætningsstof til benzinen samt en særlig nulstilling så bilen startede med "mapning" fra en resat boks, i andet forsøg (det glemte han 1. gang)
Jeg gider ikke gentage rækkefølgen ej heller føle jeg skal forklare mig med hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort ( I den anledning bør Ulrik måske passe sin egen økonomi så skal jeg nok passe min - Og hvor for du lige dine ideer til hvad jeg vil/kan klare økonomisk kom da lige ind i kampen og følg bolden mand).

Vil så nok give Sanders ret i det burde måske overlades til en kyndig person med rensningen, meen kunne det nu gøres med det så var jeg jo på gade og det er sådan set det eneste jeg ønsker.
Nå jeg skulle måske også selv følge bolden

så jeg har prøvet noget af det flere af hjælperne her på volvosnak har anbefalet nemlig rullefelt og her gav det et resultat lidt under middel den blev rullet til 139,2 hk ved 6076 rpm og her er altså tale om en effekt som Volvo manden som road-testede den mente godt kunne være iorden (ikke for at være bagklog, for jeg var også i tvivl om hvad den havde, viste bare den ikke var iorden).
har fået flere udskrifter samt mange prøvetal men summen iflg. rullemanden er der er underernæret og køre på meeeget mager kost, så planen er næste gang hos Volvo kan jeg dokumentere hvor stort problemmet er samt håber de kan bruge alle de oplysninger jeg fik til noget af deres problemløsning.
Ved ikke lige om nogen vil se udskrifterne for de kan vel lægges ind hvis der er en der lige ved hvordan.
Mvh Morten
Skal det være bil skal det være Svensk hmm Kina-spyker-eller hvad det nu ender med.