Forhandlere af volvo som IKKE har kørt taxa?

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Forhandlere af volvo som IKKE har kørt taxa?

Indlægaf mfuglsang » tors jun 03, 2010 14:32 pm

Hej.

Kender i nogle forhandlere som handler med volvo'er som ikke har kørt som taxa'er?
Jeg tænker specielt på V70'ere. Det skal gerne være biler med masser af udstyr, hvis det er muligt.

På forhånd tak.

Mvh.
Morten
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: 9690, Nordjylland

Re: Forhandlere af volvo som IKKE har kørt taxa?

Indlægaf schimann » tors jun 03, 2010 16:08 pm

Brugeravatar
schimann
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Peter XC » tors jun 03, 2010 19:44 pm

Jeg må anbefale Holbæk Bilforum I Tølløse.
http://www.volvoforum.dk/ en noget kluntet hjemmeside men bilerne er pæne.

Og mens man er i den del af landet kan man også kigge hos brdr. olsen http://www.brdr-olsen.dk.
Mvh
Peter XC
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Sorø

Indlægaf Bronco » fre jun 04, 2010 5:32 am

Så vidt Jeg kan se bor du i Nordjylland, så vil Jeg henvise til JTN Auto i Spjald (lidt syd for Holstebro) 97343244 han har både frikørte taxa og privatbiler, og importbiler fra Europa, det sidste ved Jeg helt bestemt, for dem henter Jeg nemlig for ham, den sidste var en 12.md 2007 altså 08 model V70 Kinetic kørt 10100 km tdi aut. meget flot. med fuld servicebog, var solgt inden vi hentede den. Jeg vil lige sige vi henter kun biler med fuld servicebog.
Vil også sige at Jeg kun kan anbefale Holbæk Bilforum 100 %
Mvh. Niels
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
245 st car årg 77 projekt 3.0 aut
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 7080 Børkop

Indlægaf Bronco » fre jun 04, 2010 5:35 am

Hovsa -- Glemte helt at du også kan ringe til Gadbjerg Reservedelslager/Kristian og fortælle ham hvad du kunne tænke dig: altså årg: osv. så vil han kunne give dig et tilbud på en bil med lav km.tal importeret fra f.eks Tyskland
Mvh. Niels
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Indlægaf mfuglsang » fre jun 04, 2010 8:11 am

Tak for gode svar. Jeg vil kigge på dem allesammen. Og jeg hører meget gerne om flere.
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Bronco » man jun 07, 2010 19:33 pm

Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Indlægaf Ulrik Friis » man jun 07, 2010 22:10 pm

Bronco skrev:Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels

Oj oj, Niels. Du trænger sgu da til noget ferie eller en tur midt om natten i din brølende 240 efter smøger så du kan spænde af. Lad nu lige manden samle lidt sammen han kan gumle på, så han kan købe sig lige den Volvo han har drømt om.

Det er jo fint nok, at man kan bestille en "postordre Volvo" fra Tyskland, udvalgt af Gadbjerg folkene og hjemført af Bronco. Men den bil har man jo ikke gået rundt om, siddet i endsige kørt i. Hvis noget sådant kan lade sig gøre skal der være et rigtig godt tillidsforhold mellem køber og sælger. Og så skal man godt nok også være 100% sikker på hvilken model man går efter.

Der findes iøvrigt en forhandler på Sjælland, som kun handler med importerede Volvoer: DK-Biler i Fredensborg. Selvom Klågem synes han er en svumpukkel, så har jeg købt min bil der og været udmærket tilfreds. Selvom man ikke kan li' fyren kan hans biler jo godt være iorden.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf kimmer » man jun 07, 2010 22:22 pm

Bronco skrev:Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels

Jow jow Niels :shock: Tilslutter mig Ulriks "ro på"!!... Tror egentlig bare at mfulgsang ønsker så mange biler som overhovedet muligt i forhold til at kunne sammenligne dén bil mfuglsang faktisk allerede har forelsket sig i. På den måde kan han tilbyde forhandleren et fornuftigt bud på vognen.
Skolelæreren, nu på 12. år, Kim :D
Volvo V90 D4 aut. momentum årg. 2020

Tidligere:
Volvo V70 2.4 170 hk årg. 05 man. gear - momentum
Volvo V70 tdi 2.5 aut. 140 hk årg. 99
Volvo V70 2.5 144 hk årg. 97
Volvo 164 årg . 69 meget tørstig og hullet som en si
Brugeravatar
kimmer
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf Volvo4life » man jun 07, 2010 22:43 pm

kimmer skrev:
Niels

Jow jow Niels :shock: Tilslutter mig Ulriks "ro på"!!... Tror egentlig bare at mfulgsang ønsker så mange biler som overhovedet muligt i forhold til at kunne sammenligne dén bil mfuglsang faktisk allerede har forelsket sig i. På den måde kan han tilbyde forhandleren et fornuftigt bud på vognen.
Skolelæreren, nu på 12. år, Kim :D

Hvis det er muligheder der ønskes så glem volvoen og kør en tur til silkeborg for at købe en ford mondeo hos http://michaeljakobsen.dk/3146.cms - han sælger ikke andet. Var derover for nogle år siden med simple krav st.car, diesel, aut, ghia model og ALT udstyr. 6 vogne var kørt frem og så kunne man bare vælge.
Har kørt Volvo 8V, 10V, 12V, 16V, 20V og 24V
Farve 417 - hvad ellers...
Brugeravatar
Volvo4life
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: København

Indlægaf Bronco » man jun 07, 2010 23:31 pm

Helt ærlig !! Der burde da være en automatisk spærring på Volvosnak når man skrev Ford (adr..) ligesom ved bandeord så indlægget automatisk blev udelukket..............
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Indlægaf mfuglsang » tirs jun 08, 2010 5:49 am

Bronco:

Jeg er da ked af at høre, hvis jeg har stødt dig med mit indlæg. Men jeg har dog lidt svært ved at se hvad du er utilfreds med. Jeg forsøger bare at finde så stort et udbud som muligt. Jeg syntes da bare jeg takkede for alle de forhandlere som var blevet nævnt, men var der nogen der kender en forhandler som ikke er nævnt, vil jeg da egentlig bare gerne høre fra dem. Der findes jo også mindre forhandlere som ikke nødvendigvis har deres biler på bilbasen :)

Jeg syntes ikke der er mange at vælge imellem når man ønsker en V70 som ikke har kørt taxa, men som har alt i udstyr.

Men jeg har faktisk solgt min peugeot 407 igår, så nu er jeg "fri" til at slå til hvis jeg løber over den helt rigitge bil.

Men håber da ikke jeg støder folk i min jagt på min mulige næste bil.
Jeg kan forresten tilføje, at jeg ikke er skolelærer, men elektriker :lol:

mvh.
Morten
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Klågem » tirs jun 08, 2010 20:07 pm

Ulrik Friis skrev:
Der findes iøvrigt en forhandler på Sjælland, som kun handler med importerede Volvoer: DK-Biler i Fredensborg. Selvom Klågem synes han er en svumpukkel, så har jeg købt min bil der og været udmærket tilfreds. Selvom man ikke kan li' fyren kan hans biler jo godt være iorden.

Hehe. Jeg skrev jo at der også var andre værksteder der ikke var rene i kanten. Men prøv lige at kigge hans salgsbiler igennem. Mange gange er det samme foto brugt til forskellige biler. Og dem han skriver der er med four-c undervogn. De mangler sgu knapperne til at betjene det på de billeder han har lagt ind. Så mon ikke bare de er med automatisk niveau :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Klågem
V70 III D5 momentum 185hk 6 gears aut. 08´
Billede

PPC-fejlkodelæser
Icarsoft VOL II

Tidligere biler:
Volvo v70 II D5 185 hk Millennium auto 2006
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´
121 quick 67´
Brugeravatar
Klågem
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 9690-Jammerbugten

Indlægaf Bronco » lør jun 12, 2010 0:31 am

Hejsa - Ja først vil Jeg lige sige at der må være nogen der har tisset på min sukkermad !! el. hvad man nu siger !! da Jeg gav mit første svar....... så det vil Jeg lige,, undskyldle, og så måskel alligevel ikke helt for de tips Jeg gav er ihvertfald ærlige folk (og dem kan der være langt imellem). Nå lad os glemme det, please. Jeg er lige nu her i morges kommet hjem med en V70 fra Augsburg (syd for München, 1100 km) årg 97. 2 ejere, kørt 224 tkm. fuld servicebog, meget udstyr og sort læderstue. Vi henter iøvrigt aldrig ikke en bil der ikke har fuld servicebog. På mandag/tirsdag skal Jeg så hente en anden V70, 1. md. 08 kørt 92 tkm. Og begge er Tdi og Aut.
Mvh. Niels.
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Indlægaf kimmer » lør jun 12, 2010 7:24 am

Bronco skrev:Hejsa - Ja først vil Jeg lige sige at der må være nogen der har tisset på min sukkermad !! el. hvad man nu siger !! da Jeg gav mit første svar....... så det vil Jeg lige,, undskyldle, og så måskel alligevel ikke helt for de tips Jeg gav er ihvertfald ærlige folk (og dem kan der være langt imellem). Nå lad os glemme det, please. Jeg er lige nu her i morges kommet hjem med en V70 fra Augsburg (syd for München, 1100 km) årg 97. 2 ejere, kørt 224 tkm. fuld servicebog, meget udstyr og sort læderstue. Vi henter iøvrigt aldrig ikke en bil der ikke har fuld servicebog. På mandag/tirsdag skal Jeg så hente en anden V70, 1. md. 08 kørt 92 tkm. Og begge er Tdi og Aut.
Mvh. Niels.

Der sgu altid gode dage og dårlige, heldigvis ved jeg da, at du er en overordentlig flink fyr :D
Spændende 97ér, har godt set den på mobile.de, så meget pæn ud selv med de mange km. Er det en privat eller forhandler der har købt....eller måske dig selv som skal være lidt mere moderne :lol: Hvis du har mulighed for det, kunne jeg godt tænke mig at få registreringsafgiften oplyst. Jeg har klaget til SKAT over min afgift.. :?

Venlig hilsen
Kim
Volvo V90 D4 aut. momentum årg. 2020

Tidligere:
Volvo V70 2.4 170 hk årg. 05 man. gear - momentum
Volvo V70 tdi 2.5 aut. 140 hk årg. 99
Volvo V70 2.5 144 hk årg. 97
Volvo 164 årg . 69 meget tørstig og hullet som en si
Brugeravatar
kimmer
Elitebruger
Elitebruger