Hej.
Kender i nogle forhandlere som handler med volvo'er som ikke har kørt som taxa'er?
Jeg tænker specielt på V70'ere. Det skal gerne være biler med masser af udstyr, hvis det er muligt.
På forhånd tak.
Mvh.
Morten
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Bronco skrev:Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels

Bronco skrev:Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels

kimmer skrev:Bronco skrev:Jeg må desværre tilføje at hvis du så hurtigt kan tilføje at du har brug for flere muligheder, så vil Jeg med det samme vædde med at du er skolelærer eller noget lignede, ergo Jeg føler mig lidt til grin ved dit svar !!!!!
Niels
Jow jow NielsTilslutter mig Ulriks "ro på"!!... Tror egentlig bare at mfulgsang ønsker så mange biler som overhovedet muligt i forhold til at kunne sammenligne dén bil mfuglsang faktisk allerede har forelsket sig i. På den måde kan han tilbyde forhandleren et fornuftigt bud på vognen.
Skolelæreren, nu på 12. år, Kim

Ulrik Friis skrev:
Der findes iøvrigt en forhandler på Sjælland, som kun handler med importerede Volvoer: DK-Biler i Fredensborg. Selvom Klågem synes han er en svumpukkel, så har jeg købt min bil der og været udmærket tilfreds. Selvom man ikke kan li' fyren kan hans biler jo godt være iorden.

Bronco skrev:Hejsa - Ja først vil Jeg lige sige at der må være nogen der har tisset på min sukkermad !! el. hvad man nu siger !! da Jeg gav mit første svar....... så det vil Jeg lige,, undskyldle, og så måskel alligevel ikke helt for de tips Jeg gav er ihvertfald ærlige folk (og dem kan der være langt imellem). Nå lad os glemme det, please. Jeg er lige nu her i morges kommet hjem med en V70 fra Augsburg (syd for München, 1100 km) årg 97. 2 ejere, kørt 224 tkm. fuld servicebog, meget udstyr og sort læderstue. Vi henter iøvrigt aldrig ikke en bil der ikke har fuld servicebog. På mandag/tirsdag skal Jeg så hente en anden V70, 1. md. 08 kørt 92 tkm. Og begge er Tdi og Aut.
Mvh. Niels.

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster