Det er da rart at høre, at man er savnet!
Nu har jeg ikke lige fået taget billeder af alle de finurligheder jeg har fiflet med de sidste stykke tid, men I kan da få lidt dugfriske billeder af det jeg går og piller ved pt!
Som sagt står bilen i stativ, og det er jo dejligt praktisk at kunne dreje karossen. Desværre er det ikke et helt autoriseret stativ, så den kan for det første ikke dreje hele vejen rundt, og så er den ikke drejbar i tyngdepunktet, så man skal lige være lidt opmærksom, når man vipper den
Forbroen er blevet sandblæst, grundet og malet. Derudover er den blevet forstærket en smule, når man alligevel var i gang.

Jeg arbejder mig fra fronten og bagud med at rense tektylen af, og så får hjulkasserne en gang stenslagsbeskyttende maling inden de bliver malet op.

Det samme er gældende for indersiden af forskærmene.

Ja hvad kan jeg ellers opdatere med? Jeg har fået et IPD krængningsstabilisator sæt, som er kraftigere foran end std. og så erstatter den den, som ikke er der bagi

Man må sige, at det kan mærkes på køreegenskaberne! Hvis der er noget, jeg generelt hader ved gamle Volvoer, er det at de alle sammen er nogle forpulede badebar at køre i! Det gider jeg ikke. Derfor har jeg forsøgt at gøre noget ved det med kraftigere fjedre, bilstein-dæmpere, nye krængningsstabilisatore, bredere hjul og watts link.
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen