Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

fugmann skrev:Jeg har sådan en kina CAN bus læser, men har ikke rigtig erfaring med den - endnu. Ved I hvad fejlkoderne kunne være?

fugmann skrev:Jeg har sådan en kina CAN bus læser, men har ikke rigtig erfaring med den - endnu. Ved I hvad fejlkoderne kunne være?

jimDK skrev:fugmann skrev:Jeg har sådan en kina CAN bus læser, men har ikke rigtig erfaring med den - endnu. Ved I hvad fejlkoderne kunne være?
fugmann, har du et link til den CAN-bus læser?
Jeg kender ikke til andre end PPC'en, som kan læse volvo-fejlkoder via CAN-bus, så det kunne være interessant at se den.

FKDN skrev:Hej Fugmann
Kunne potentiel godt være interesseret i at høre hvad prisen ville være hvis vi kom flere.
Har selv en V70 fra 2001 2,4 t aut som også "hakker", især når den skal holde farten imellem 60 og 110 med fartpiloten på.
Det er værst når den ikke skal trække for alvor man bare holde farten hvor vejen går lige ud eller svagt ned.
Har også et par gange prøvet at starte bilen hvor den har stået og dårligt kunne holde sig igang og slet ikke kunne køre for derefter at slukke motoren og vente i 10 min. hvorefter den har kørt helt normalt.
Har været meget usikker på om det kunne være lamdesonden,indsugningens spjældhus eller luftmasse måleren som kan være defekt, men det er lidt et skud i blinde.
Bilen har for ikke så længe siden værety til stort service, så tændrør mm. skulle være ok
Med venlig hilsen
Flemming

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster